به‌مناسبت سالگرد شهادت سپهبد حاج «قاسم سلیمانی»؛

نمایش «یک و بیست» روی صحنه می‌رود

نمایش «یک و بیست» به‌مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» در دانشگاه تبریز روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۴۹۸۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶ - 05January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، نمایش «یک و بیست» به‌مناسبت فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» ساعت ۱۲:۳۰ امروز (چهارشنبه) در یک سانس، در سینمای جهاد دانشگاهی واقع در دانشگاه تبریز روی صحنه می‌رود.

نمایش «یک و بیست» توسط گروه فرهنگی - هنری و رسانه‌ای «یاراد» و با همکاری معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی و ناحیه‌ بسیج دانشجویی این استان اجرا خواهد شد.

هدف از برگزاری این نمایش که نخستین نمایش با موضوع سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» در استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود، شناساندن و معرفی مکتب سلیمانی و همچنین ترغیب دانشجویان و تمامی اقشار مختلف مردم برای تداوم راه شهید سلیمانی است.

در نمایش «یک و بیست» که به‌صورت پرفورمنس، روایت‌گونه، موزیکال و همراه با نورپردازی اجرا خواهد شد، به موضوعاتی چون زندگی‌نامه شهید سلیمانی، نحوه و پیام شهادت این سردار دلاور سپاه اسلام، نقش فرمانده سایه (حاج قاسم) در تغییر سرنوشت جنگ در سوریه و عراق، پیدایش داعش و بیان فلسفه‌ فکری این گروه تروریستی پرداخته شده است.

علیرضا محمدیان (کارگردان)، آراز دانایی مهر (نویسنده)، امیرحسین علیاری (دستیار کارگران)، پریسا میرزازاده (موسیقی)، سپیده آقابالازاده (منشی صحنه) و سمیه اکبری (مجری) عوامل و آیسان محمدپور، مهدیه ساریخانی، زهرا زنجانی، لیلا عبدالهی، فاطمه محمودزاده، سارا مبشّر اقدم و محمدرضا جهانگیر نیز بازیگران این نمایش هستند.

نمایش «یک و بیست» روی صحنه می‌رود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار