مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه البرز:

امروز دشمن بیش‌ازپیش از نام حاج قاسم هراس دارد

حجت‌الاسلام «یوسفی» گفت: حاج قاسم سلیمانی زمانی که در محفلی قرار می‌گرفت، با مردم و به‌ویژه کودکان با مهربانی، محبت و عطوفت برخورد می‌کرد اما در مقابل دشمنان بسیار سخت بود؛ امروز دشمن بیش از گذشته از اسم حاج قاسم هراس دارد.
کد خبر: ۴۹۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸ - 05January 2022

امروز دشمن بیش‌ازپیش از نام حاج قاسم هراس داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، حجت‌الاسلام «علیمراد یوسفی» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز امروز در جمع پاسداران سپاه ناحیه امام سجاد (ع) ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه، شهادت سردار سلیمانی و سالگرد رحلت علامه مصباح یزدی اظهار داشت: خداوند را شاکریم که عمر ما را در زمانی قرار داد که نظام جمهوری اسلامی و حکومت الهی در آن مستقر است؛ بسیاری آرزوی چنین حکومتی را داشتند اما نصیبشان نشد.

وی با اشاره به اینکه امروز از نعمت بزرگی به نام ولایت برخوردار هستیم که در این شرایط نعمتی بزرگ‌تر و بالاتر از نعمت الهی و ولایی وجود ندارد، افزود: انقلاب اسلامی به‌راحتی شکل نگرفت و به‌سادگی نیز تا به امروز استمرار نداشت. این شجره طیبه از خون عزیزانی سیراب شده که فقدان هر یک از آن‌ها مانند حاج قاسم سلیمانی برای ما کوهی از غم و اندوه را به همراه داشت. خون شهدای دفاع مقدس، انقلاب، مدافع حرم و شهدای هسته‌ای پای درخت تنومند نظام اسلامی ریخته شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان البرز با بیان اینکه شاخه و برگی که از این درخت تنومند به اقصی نقاط جهان رسیده به برکت خون این شهداست، عنوان کرد: در جبهه مقاومت باید زمان زیادی بگذرد تا دنیا متوجه شود که خون این شهدا از چه فجایعی جلوگیری کرد. شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و به‌ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی مانع اجرایی شدن نقشه‌های شوم دشمنان شدند. در طول تاریخ حکومتی را سراغ نداریم که با چنین شرایطی ایجاد شده باشد.

حجت‌الاسلام یوسفی خاطرنشان کرد: در زمان خلافت امیرالمؤمنین علی (ع)، مردم مسلمان در کشورهای مختلف با مشاهده اسلام‌های جعلی از امداد و نصرت الهی مأیوس شده بودند. آن‌ها می‌دیدند که قرآن همان قرآن، یهودی همان یهودی و اسلام نیز همان اسلام است اما ظرف چند روز سپاه اسلام شکست خورد. بنابراین سؤالی برایشان مطرح می‌شد مبنی بر اینکه امداد و نصرت الهی و عنایت حق‌تعالی کجاست و چرا باید دشمنان خدا در مقابل مسلمانان پیروز شوند.

وی با اشاره به اینکه حکومت‌های اسلام‌های موجود، بر مبنای اسلام ناب محمدی نبود، افزود: زمانی که حکومتی بر مبنای اسلام ناب که همان شیعه عثنی عشری است ایجاد و افرادی مانند حاج قاسم از این مکتب تقویت شد، موجی از امداد و نصرت الهی که برای همگان قابل رؤیت بود مشاهده می‌شد. در طول هشت سال دفاع مقدس، همه دنیا در مقابل این نظام ایستادند اما با وجود همه طراحی‌های عجیب و غریب و سناریوهای مختلف نتوانستند به هدف و نتیجه موردنظر خود برسند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان البرز با بیان اینکه در آن زمان امداد و نصرت الهی بر قلب پاک رزمندگان نازل شد، مطرح کرد: سال‌های پیش از آغاز به کار داعش، زمزمه‌هایی از پایان توافق‌نامه سایس پیکو و ایجاد تحولاتی در منطقه شنیده می‌شد و مردم متعجب بودند که چه اتفاقی قرار است بیفتد و استکبار جهانی چه می‌خواهد بکند. اسرائیلی را پرچمی را معرفی کردند و مدعی شدند از نیل تا فرات باید در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

وی افزود: زمانی که از وزیر خارجه وقت آمریکا درباره تحولات مشاهده شده در منطقه سؤال شد، گفت: این‌ها درد زایمان متولد شدن خاورمیانه جدید است. خاورمیانه جدید عبارت بود از تقسیم کشورهای مسلمان به کشورهای کوچک به‌گونه‌ای که اسرائیلی‌ها به‌راحتی بتوانند با آن مبارزه کنند. آن‌ها درصدد بودند کشورهای فلسطین، لبنان، سوریه، عراق و سایر کشورهای مسلمان جهان را تقسیم و تجزیه کنند؛ سناریوهایی نوشتند و هزینه‌های بسیاری را نیز برای تحقق این هدف صرف کردند.

حجت‌الاسلام یوسفی اذعان داشت: اما با وجود تمام این تلاش‌ها استکبار جهانی شکست‌های سنگینی از حکومت جمهوری اسلامی خورد و انقلاب اسلامی معادلات دنیا را عوض کرد و به برکت وجود انقلابیون و اخلاص رزمندگان و مجاهدان در راه خدا همه مرزهای دنیا را درنوردید و شکست‌های سنگینی را به استکبار جهانی تحمیل کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان البرز تصریح کرد: نخستین شکست سنگینی که شهید سلیمانی‌ها موجب آن شدند شکست در عرصه ژئوپلیتیک منطقه بود؛ جبهه استکبار در این زمینه بسیار تلاش کرد اما حاج قاسم اجازه نداد آن‌ها اهداف پلیدشان دست یابند. جمهوری اسلامی ایران شکست‌های نظامی بزرگی را به ابرقدرت پوشالی تحمیل کرد که برایشان قابل هضم نبود. از نظر آمریکایی‌ها حاج قاسم قوی‌ترین فرد در دیپلماسی بود.

وی ادامه داد: تفنگ‌داران ویژه آمریکایی به دست تعدادی از پاسداران به اسارت در آمدند که این ننگی برای آن‌ها بود زیرا تا آن زمان چنین خفت و خاری را کسی برای آمریکا ندیده بود. هنوز هم التماس می‌کنند که آن تصاویر پخش نشود. در مقطعی دیگر ناوگان پنجم دریایی آمریکا با تمام توان وارد مرزهای آبی شدند اما پنج نفر پاسدار کشتی آن‌ها را خلع سلاح کردند آن‌هم بدون شلیک حتی یک تیر. حتی پهباد غول‌پیکر آن‌ها توسط پدافند بومی جمهوری اسلامی نابود شد.

حجت‌الاسلام یوسفی با اشاره به اینکه این شکست‌های سنگین برای آمریکا گران تمام شد، بیان داشت: حاج قاسم سلیمانی زمانی که در محفلی قرار می‌گرفت، با مردم و به‌ویژه کودکان با مهربانی، محبت و عطوفت برخورد می‌کرد اما در مقابل دشمنان بسیار سخت بود. امروز دشمن بیش از گذشته از اسم حاج قاسم هراس دارد. زمانی که او با پوتین، سیاسی‌ترین رئیس‌جمهور جهان ملاقات کرد و پوتین تسلیم او شد، آمریکایی‌ها متعجب شدند که سردار سلیمانی چه نفوذی دارد که همه محو او می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار