نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

رتبه یک بیکاری هرمزگان در کشور ناشی از فقر فرهنگی است

حجت الاسلام «عبادی زاده» گفت: هرمزگان محرومیت های زیادی را بر دوش می کشد و فقر امروز هرمزگان محصول فقر فرهنگی است و اگر می خواهیم فقر اقتصادی را رفع کنیم باید به فکر حل معضل فقر فرهنگی هرمزگان باشیم.
کد خبر: ۴۹۹۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷ - 05January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت‌الاسلام «محمد عبادی‌زاده» نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، در آئین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، اظهار داشت: حوره فرهنگ و هنر، حوزه‌ای است که با همه اهمیتش چندان به آن توجهی نمی‌شود. فرهنگ باید پیوست تمامی امور کارهای جامعه باشد از صنعت و تجارت گرفته عمران و معماری؛ اگر این پیوست فرهنگی نباشد دیگر حوزه‌ها نمی‌توانند پیشرفت متوازنی داشته باشند.

حجت الاسلام عبادی زاده با تأکید بر اینکه تشکیلات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی وسیع و متنوع است، اضافه کرد: کمبودهای بسیاری در حوزه فرهنگ و هنر هرمزگان وجود دارد و باید به جای گزارش کار باید کارهای زمین مانده به انجام برسد. بنگاه های اقتصادی هرمزگان باید در زمینه ایفای مسئولیت های اجتماعی در بخش فرهنگ ورود جدی تری داشته باشیم.

حجت الاسلام عبادی زاده گفت: استان هرمزگان با این همه برخورداری ها در فقر جایگاه نخست کشور و در زمینه بیکاری رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص دادیم که جای تاسف دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها