مسئول سازمان بسیج اصناف کشور خبر داد؛

راه‌‌اندازی پویش احسان حاج قاسم در سراسر کشور

«حسن پور» گفت: مسئول سازمان بسیج اصناف کشور با بیان اینکه پویشی را به نام احسان حاج قاسم راه انداخته‌ایم، گفت: خوشبختانه از این پویش بسیار استقبال شده است.
کد خبر: ۴۹۹۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲ - 05January 2022

با درس از شهید سلیمانی بتوانیم تحول بزرگی در بازار کشور رقم بزنیم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «غلامرضا حسن پور» مسئول سازمان بسیج اصناف کشور ظهر امروز در گردهمایی معتمدین و بزرگان بازار کشور در بزرگداشت دومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در محل مسجد بازار وکیل کرمان ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: در دومین سالروز شهادت شهید سلیمانی توفیق داشتیم که به همراه کاروان بزرگ اصناف بازار کشور در شهر کرمان به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های شهید سلیمانی مرد میدان حاضر شویم.

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور ادامه داد: شهید سلیمانی در بحران‌های مختلف و نیروهای نظامی، مرد میدان بود و هم اکنون در مباحث اقتصاد، بازارهای اصناف باید در میدان حاضر باشند تا ضمن توجه به جهش تولید، مردم را از گرفتاری هایی که وجود دارد نجات دهند.

وی با اشاره به مطلب فوق و بیان اینکه در این عرصه به حمد الهی با استقبال خوبی مواجه شده ایم، عنوان کرد: با درس از شهید سلیمانی ان‌شاءالله بتوانیم با میدان داری در همه عرضه ها تحول بزرگی را در بازار کشور رقم بزنیم.

این مقام مسئول ضمن اشاره به اینکه از مسئولان اتاق اصناف از یازده استان کشور در این شهر هستند، اظهار داشت: بیانیه ای را همکاران به عنوان میثاق بازاریان با شهدا و به ویژه شهید سلیمانی آماده کرده اند.

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور با بیان اینکه پویشی را به نام احسان حاج قاسم راه انداخته ایم، خاطر نشان کرد: از این پویش بسیار استقبال شده است؛ وظیفه اصلی اصناف بازار، ایجاد آرامش در بازار برای مردم است و با این اقدام حاج قاسم نیز از ما راضی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها