فرمانده انتظامی استان زنجان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

حاج قاسم شناخته شده‌ترین چهره عصر حاضر در حوزه مقاومت است/ اگر حاج قاسم نبود امروز خاورمیانه‌ای جدید، پیش روی ما بود

سردار جهانبخش با بیان اینکه حاج قاسم شناخته شده‌ترین چهره عصر حاضر در حوزه مقاومت است، گفت: اگر حاج قاسم نبود امروز خاورمیانه‌ای جدید پیش روی ما بود.
کد خبر: ۴۹۹۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۶ - 06January 2022

حاج قاسم شناخته شده‌ترین چهره عصر حاضر در حوزه مقاومت است/ اگر حاج قاسم نبود امروز خاورمیانه‌ای جدید، پیش روی ما بودسردار «رحیم جهانبخش» فرمانده انتظامی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه امروز از صغیر و کبیر در جغرافیای مقاومت نه صرفا در جغرافیای جمهوری اسلامی ایران، در طیف‌های مختلف اقشار مختلف و مشاغل مختلف فکرها و ایدئولوژی‌های مختلف حاج قاسم را خوب می‌شناسند، اظهار داشت: حاج قاسم شناخته شده‌ترین چهره عصر حاضر در حوزه مقاومت است و حاج قاسم این شهرت، همه شناسی و معروفیت را در سرباز ولایت بودن می‌دانست.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه باید تببین شود که چرا حاج قاسم عزیز دل‌ها و سردار دل‌ها شد و هر طیف فکری و اندیشه‌ای او را دوست داشتند، تصریح کرد: در سطح جبهه دشمن هرچند نفرت و کینه بسیار سنگینی نسبت به حاج قاسم وجود داشت و دارد، اما حاج قاسم را قبول داشتند و دارند و حاج قاسم را می‌ستودند؛ چه به زبان، چه به اشاره، چه به رفتار.

سردار سلیمانی یک سپاه عظیم بود

سردار جهانبخش با اشاره به پشتیبانی‌های تجهیزاتی و لجستیکی و.... برای ترور سردار دلها شهید شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود: دشمنان این ترور را با چه تمهیداتی، با بسیج حجم عظیمی از تجهیزات و نفرات این کار را انجام دادند و این، وزن حاج قاسم را در زمان ترور نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم نماینده و پرچمدار و نماد یک مکتب بود، ابراز کرد: حاج قاسم پرچمدار مکتبی به نام مقاومت بود.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه هرچند دشمنان علمدار را از ما گرفتند، اما علم کماکان در اوج بلندای قله‌های افتخار در اهتزاز است، ادامه داد: حاج قاسم مکتبی را نمایندگی می‌کرد که امروز، دیروز و فردا به آن خواهیم گفت مکتب مقاومت.

سردار جهانبخش با بیان اینکه حاج قاسم شناخته شده‌ترین چهره عصر حاضر در حوزه مقاومت است، گفت: اگر حاج قاسم نبود امروز خاورمیانه‌ای جدید پیش روی ما بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار