فرمانده مرزبانی ناجا:

آذربایجان قدرت نفوذناپذیری ایران است

«گودرزی» گفت: آذربایجان سرزمین غیورمردانی است که در عرصه‌های مختلف برای ایران افتخار آفریده‌اند و این خطه همواره قدرت نفوذناپذیری ایران است.
کد خبر: ۴۹۹۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶ - 05January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی ناجا روز چهارشنبه در اولین همایش بزرگداشت شهدای مرزبانی آذربایجان شرقی، اظهار داشت: آذربایجان سرزمین غیورمردانی است که در عرصه‌های مختلف برای ایران افتخار آفریده‌اند و این خطه همواره قدرت نفوذناپذیری ایران است.

وی افزود: آذربایجان منطقه‌ای است که ده‌ها هزار شهید گلگون کفن تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و اگر برگردیم به گذشته تاریخی این دیار شخصیت‌هایی چون ستارخان، باقرخان، باکری‌ها و شهید قاضی و مدنی‌ها از این خطه قهرمان پرور تلاش و مجاهدت کردند.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت رهبری فرزانه در جهان پرتلاطم امروز به خوبی می‌درخشند و با شجاعت، اقتدار و ولایت مداری خود در دفاع از کشور آماده جان فشانی هستند.

وی با بیان اینکه امینت کشور مدیون شهداست، اظهار داشت: قدر و سهم خانواده‌های محترم شهدا از همه بیشتر است چون این قشر از حریم حضرت زهرا (س) دفاع می‌کنند.

سردار گودرزی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، گفت: رهبر انقلاب فرمودند، نیروی انتظامی مقتدر نیرویی است که با صلابت و مهربانی از ناموس مردم دفاع می کند و با کسانی که قانون شکن هستند قاطعانه و مقتدرانه عمل کرده و برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار