رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

خطرپذیری و ساختارشکنی مثبت، شهید ستاری را به یک اَبَرفرمانده تبدیل کرد

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسنی گفت: خطرپذیری و ساختارشکنی مثبت شهید ستاری را به یک ابرفرمانده تبدیل کرد به طوری که هیچ ترس و واهمه‌ای از هیچ چیز و هیچ‌کسی نداشت و مرد میدان‌های پرخطر بود.
کد خبر: ۴۹۹۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹ - 05January 2022

خطرپذیری و ساختارشکنی مثبت، شهید ستاری را به یک ابرفرمانده تبدیل کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی در مراسم بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد شهادت امیر سرلشکر منصور ستاری و همرزمانش که در دانشگاه شهید ستاری برگزار شد، اظهار داشت: شهادت سرلشکر ستاری صدمه‌ای بزرگ و غمی اندوه‌بار بود. شهید ستاری یک عنصر الهی بلندهمت بود که در برخی حوزه‌ها بی‌بدیل و در برخی دیگر کم بدیل بود که هنوز هم خط و مشی و مدیریت او در نیروی هوایی ارتش باقی مانده و به مکتبی استوار تبدیل شده است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه در هر سازمانی اگر مدیری نکته سنج، ریز بین و اکتشاف‌گر وجود داشته باشد یقینا آن سازمان ترقی پیدا می‌کند، گفت: مدیریت راهبردی در ذات شهید ستاری وجود داشت که توانست نیروی هوایی قدرتمند را پایه‌ریزی کند و زمینه آموزش خلبانان را در ایران و تجهیز هواپیما‌ها و ماشین‌آلات را فراهم کند و این ریزبینی شهید ستاری یک نقطه عطف و شاخص در مدیریت راهبردی ایشان بود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از شاخصه‌های بارز شهید ستاری خطرپذیری و ساختارشکنی مثبت بود که این ویژگی او را به یک ابرفرمانده تبدیل کرد که هیچ ترس و واهمه‌ای از هیچ چیز و هیچ‌کسی نداشت و مرد میدان‌های پُرخطر بود که تنها برای ارتقای توان ملی و سرافرازی کشور عزیزمان می‌کوشید تا جایی که امروز شاهد عملکرد بی‌نظیر و بی‌مانند او در عرصه‌های نظامی هستیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسنی افزود: این شهید والامقام صد‌ها بار تا مرز شهادت پیش رفت و با آغوشی باز از شهادت استقبال کرد و در نهایت به آرزویش رسید و باعث مباهات مردم ایران شد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به نقش خانواده شهدا در پیروزی انقلاب و پس از آن خاطرنشان کرد: در بحث داغ مصیبت چه از جنس شهادت و چه غیر آن بیشترین سنگینی داغ، ضمن حفظ جایگاه پدر و مادر بر دوش همسران شهدا و پس از آن فرزندان شهدا است و بیشترین خسارت را همسران شهدا متحمل می‌شوند. البته در کشور عزیزمان ایران خانواده‌های شهدا همواره مظهر کرامت، نجابت، متانت و بزرگواری بوده‌اند که این نقشی مثال زدنی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که از گذشته تاکنون وجود داشته و دارد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار