مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

شهید سلیمانی مرد میدان امنیت جهانی است

سردار «ملکی» گفت: شهید سلیمانی مرد میدان امنیت جهانی است.
کد خبر: ۴۹۹۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱ - 05January 2022

شهید سلیمانی مرد میدان امنیت جهانی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران عصر امروز در مراسم گرامیداشت شهید سلیمانی در اداره‌کل استاندارد مازندران با بیان اینکه حضور در مراسم سردار دل‌ها توفیق و فرصتی است که خداوند به ما تذکر بدهد که به یاد شهدا باشید، اظهار داشت: شهدا قیمت دارند و خداوند خریدارشان است چراکه وصل به خدا هستند.

وی افزود: شهدا حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند و ما شرمنده شهدا هستیم و در این برنامه‌ها ظاهر کارشان را می‌گوییم؛ آن‌ها بزرگ و با معرفت و پاک هستند و قلب‌شان فرودگاه خداست و جز خدا چیزی نمی‌دیدند.

سردار ملکی با گلایه از اینکه یکی از کانال‌های خبری از صحبت‌های بنده در یادواره شهدای کلاردشت در تعریف خاطره فرزند شهید سوء برداشت کرد و آن را حمایت از رانت و دخالت در انتخاب مدیران دانست، گفت: این فرزند شهید از سردار دل‌ها طلب انگشتر کرد و سردار انگشترش را به او داد و من بدون هیچ ذهنیتی این خاطره را روایت کردم و این نشان ایثار مکتب شهید سلیمانی است.

وی تأکید کرد: ما نباید همه چیز را در دنیا و حب به دنیا خلاصه کنیم و نگاه نباید محدود نباشد و باید مانند شهدا که دنبال پست و مقام نبودند عمل کنیم.

این مسئول ادامه داد: دفاع از حرم اهل بیت راه و مکتب شهید سلیمانی است که غیر از راه امام حسین و دفاع از ولایت و حضرت زهرا و فلسفه و خط انبیا و راه انبیا نیست.

سردار ملکی با بیان اینکه باید نگاه‌هان را شهدایی کنیم، بیان داشت: شهید سلیمانی ارادت خاصی به حضرت زهرا داشت و مخلص خدا بود که عزت یافت.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران تصریح کرد: دشمن وقتی متوجه حضور شهید سلیمانی در منطقه می‌شد، همه جا آرام بود و آمریکا از این شهید هراس داشت و شهید سلیمانی این عزت را از خدا داشت.

سردار ملکی با بیان اینکه شهدا دارای بینش و بصیرت بودند و برای پاسداری از اندیشه‌های امام و وحدت کلمه فداکاری کردند، گفت: ما بدون وحدت محکوم به شکست ستیم و این مکتب شهید سلیمانی است و باید همه را در یک چارچوب ببینیم و ملاک تقوا و شایسته سالاری است.

وی با بیان اینکه دنیا برای شهدا ارزشی نداشت، بیان داشت: دشمنی دشمنان اتفاق تازه‌ای نیست و ملت ایران از ۲۳ بهمن ۵۷ با ضد انقلاب در حال جنگ است و در این ۴۲ سال، هر روز برای دفاع از وطن شهید می‌دهیم.

سردار ملکی با بیان اینکه داعش از سال ۸۸ به اسم گروه‌های توحید و جهاد در کردستان هم سنی و هم شیعه را به شهادت می‌رساند، تصریح کرد: ما آن زمان با گروه‌های پژاک، رزگاری و کومله و دموکرات می‌جنگیدیم و شناختی از داعش نداشتیم.

وی با بیان اینکه داعش در عراق در زندان‌های تحت حمایت آمریکا و انگلیس عقد سیاسی بستند تا با ایران بجنگند، افزود: داعش به دنبال حکومت جهانی و خلافت اسلامی بود و با نظریه وحشت و جهاد مقدس آمده بود و شهید سلیمانی مرد میدان امنیت جهانی داعش را به زباله‌دان تاریخ انداخت.

مدیرکل حفظ آثار مازندران ادامه داد: شهید سلیمانی مخلص خدا، قاطع و باتدبیر بود و در عملیات‌ها عقلانیت را می‌دید و خداوند به ایشان عزت داد.

سردار ملکی با اشاره به اینکه مردم امروز با مشکلات اقتصادی و معیشتی روبرو هستند، گفت: نظام جمهوری اسلامی از گذشته تا کنون خدمات زیادی به ملت داد و باید شکرگذار و قدردان باشیم و با نگاه شیدایی راه مکتب سلیمانی را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها