فرمانده کل ارتش:

افتخار سربازی ارتش اسلام بزرگ‌ترین نعمت است

سرلشکر موسوی با تاکید بر اینکه پذیرفته شدن به جمع سربازان ارتش اسلام، بزرگترین نعمتی است که نصیب ما شده است، گفت: ما باید خودمان را به جایی برسانیم که همواره شایستگی و افتخار منصوب بودن به مقام معظم رهبری را حفظ کرده و ارتقاء بدهیم.
کد خبر: ۴۹۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ - 06January 2022

افتخار سربازی ارتش اسلام بزرگ‌ترین نعمت استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، برای بررسی نتیجه اقدامات به عمل آمده بعد از سفر قبلی خود، در خرم آباد حضور یافت. در این سفر ضمن ارزیابی نتیجه اقدامات، برنامه‌های بعدی تکمیلی مورد هماهنگی و تصویب قرار گرفت.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این سفر بصورت چهره به چهره با تعدادی از کارکنان تیپ ۲۸۴ دیدار کرد. در این دیدار صمیمانه کارکنان ضمن ابراز آمادگی برای انجام هرگونه ماموریت، دیدگاه‌ها و پیشنهاد‌های خود را برای ارتقای هرچه بیشتر توان و آمادگی رزمی ارتش بیان کردند.

سرلشکر موسوی ضمن بیان خاطراتی از شهدای والامقام، اظهار داشت: ما باید خودمان را به جایی برسانیم که همواره شایستگی و افتخار منصوب بودن به مقام معظم رهبری را حفظ کرده و ارتقاء بدهیم.

وی با بیان اینکه پذیرفته شدن به جمع سربازان ارتش اسلام، بزرگترین نعمتی است که نصیب ما شده است، گفت: اینکه ما در چه پستی قرار بگیریم و یا چه درجه‌ای داشته باشیم نشان‌دهنده نوع مسئولیت ماست و این درجه‌ها و پست‌ها در واقع برای روشن شدن وظیفه‌ها و مسئولیت‌هاست.

فرمانده کل ارتش افزود: وظیفه همه ما فرماندهان این است که در رسیدن به کارکنان و خانواده‌ها طوری عمل کنیم که در هنگام ماموریت، رزمندگان هیچ دغدغه‌ای به‌جز انجام بهینه مأموریت نداشته باشند.

سرلشکر موسوی با اظهار امیدواری برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت در نتیجه تلاش‌های خالصانه دولت محترم، از درگاه خداوند بزرگ توفیق روزافزون دولت برای فائق آمدن بر مشکلات و دستیابی به اقتصاد مطلوب را خواستار شد و اضافه کرد: وضع معیشت همه آحاد ملت از جمله کارکنان ارتش، بستگی مستقیم به بهبود وضعیت اقتصاد کشور دارد که با تلاش‌ها و برنامه‌های دولت، ان‌شاءالله هرچه زودتر به نتیجه خواهد رسید.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار