همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) صورت گرفت؛

تشییع و خاکسپاری پیکر‌های ۹ شهید دفاع مقدس در استان فارس

پیکرهای مطهر پنج شهید گمنام و چهار شهید شناسایی‌شده دوران هشت سال دفاع مقدس، صبح امروز (پنج‌شنبه) مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در استان فارس تشییع و خاکسپاری شدند.
کد خبر: ۴۹۹۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶ - 06January 2022

تشییع و خاکسپاری پیکر‌های ۹ شهید دفاع مقدس در استان فارسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر پنج شهید گمنام و چهار شهید شناسایی‌شده دوران هشت سال دفاع مقدس، صبح امروز (پنج‌شنبه) همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شهر‌های «شیراز»، «کازرون»، «قیر و کارزین» و «خفر» با حضور مسئولان و عموم مردم برگزار شد.

در این راستا، پیکرهای مطهر چهار شهید گمنام و شهید تازه شناسایی‌شده «فیضل‌الله کنعان حقیقی» بعد از قرائت زیارت عاشورا در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، بر دوش مردم تشییع و مراسم خاکسپاری شهدای گمنام در پادگان «شهید اثری‌نژاد» نیروی دریایی سپاه، پادگان امام علی (ع) سپاه، پادگان کمیل و پارک علم و فناوری شیراز برگزار شد.

همچنین پیکر مطهر پاسدار شهید «فیضل‌الله کنعانی حقیقی» نیز با حضور خانواده شهید و عموم مردم، در قطعه شهدای دارالرحمه شیراز خاکسپاری شد.

همزمان با شیراز، مراسم تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام نیز با عموم مردم و مسئولان، در پادگان ۰۷ شهرستان کازرون برگزار شد.

همچنین پیکر شهید «حبیب‌الله حقیقی» در شهر «مبارک‌آباد» و پیکر شهید «علی‌اصغر شهبازی» نیز در روستای «دهبه» از توابع شهرستان «قیروکارزین» تشییع و خاکسپارس شدند.

شهید «معین‌لدین کهن فتح‌آبادی» یکی دیگر از شهدای دفاع مقدس بود که پیکر مطهرش امروز در روستای «فتح‌آباد» شهرستان «خفر» تشییع و خاکسپاری شد.

خاطرنشان می‌شود؛ این شهدای والامقام از روز ۹ دی وارد شهر شیراز شدند که در طول هشت روز حضور پیکر پاک آن‌ها در استان فارس، پیکرهای مطهرشان در بیش از ۳۰۰ برنامه و مراسم حضور پیدا کرده و عموم مردم با آن‌ها تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار