فرمانده جبهه مقاومت:

اتصال رزمندگان به اهل بیت (ع) معادلات جنگی دشمن را بر هم می‌زند

سردار «عروج» گفت: یک شعوری در پشت پرده حزب‌الله و رزمندگان اسلام وجود دارد که معادلات جنگی دشمن را بر هم می‌زند و آن هم اتصال رزمندگان به اهل بیت (ع) و امداد‌های غیبی است.
کد خبر: ۴۹۹۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹ - 06January 2022

اتصال رزمندگان به اهل بیت (ع) معادلات جنگی دشمن را بر هم می‌زندبه گزارش دفاع‌پرس از تبریز، سردار «خسرو عروج» فرمانده جبهه مقاومت، در جمع مردم ولایی «عجب‌شیر» اظهار داشت: استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با تجهیزات مدرن با ما در جنگ قرار دارد؛ اما هیچ‌وقت پیروز نشده است؛ زیرا یک شعوری در پشت پرده حزب‌الله و رزمندگان اسلام وجود دارد که معادلات جنگی دشمن را بر هم می‌زند و آن هم اتصال رزمندگان به اهل بیت (ع) و امداد‌های غیبی است.

وی به خصوصیات بارز مجاهدان اسلام اشاره کرد و گفت: ایمان واقعی به اهل‌بیت (ع) و اعتقاد به این‌که همیشه پیروز نبرد هستیم، هرچند که در نبرد تنها باشیم و به شهادت برسیم، دشمن را به هراس در می‌آورد و این عقیده در هیچ نیروی نظامی دنیا وجود ندارد.

سردار عروج ادامه داد: این نوع سبک مبارزه، فرمانده‌ای دارد که خود خداست و سربازی دارد که ائمه‌اطهار (ع) و شهدا هستند و ضمانت کرده‌اند که اگر به اندازه وسعمان تلاش کنیم، پیروز مبارزه خواهیم بود.

وی گفت: حضرت زهرا (س) علاوه بر این که در این دنیا مشکلات ما را حل می‌کند، در آن دنیا هم دست محبان اهل‌بیت (ع) را خواهد گرفت و در همان صحرای محشر از ظلم و ستم که بر اهل بیت (ع) و خودش روا شده است، از خدا شکایت خواهد کرد.

سردار عروج به نصیحت امام خمینی (ره) برای مبارزان اسلام اشاره و تأکید کرد: اگر کسی از این سفره اهل‌بیت (ع) و شهدا استفاده کرد، ولی عهد خود را شکست، عاقبت به‌خیر نشده و آرامش او در زندگی‌اش گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار