تشییع پیکرهای ۵ شهید گمنام در سمنان، شاهرود و بیارجمند+ تصاویر

پیکرهای مطهر پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شهرهای سمنان، شاهرود و بیارجمند تشییع و خاکسپاری شدند.
کد خبر: ۴۹۹۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ - 06January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، پیکرهای مطهر پنج شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس، امروز (پنج‌شنبه) همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بر روی دستان پر مهر مردم سمنان، شاهرود و بیارجمند تشییع و خاکسپاری شدند.

مراسم تشییع پیکرهای مطهر ۲ شهید گمنام در سمنان، از معراج‌الشهداء میدان سعدی تا میدان امام خمینی (ره) برگزار شد و این شهیدان والامقام در مرکز دانشگاه فنی و حرفه‌ای و صداوسیما مرکز سمنان به خاک سپرده شدند. همچنین در شاهرود نیز از کانون بسیج و معراج‌الشهداء شاهرود تا میدان امام خمینی (ره) مراسم تشییع پیکرهای مطهر ۲ شهید گمنام برگزار شد و این شهیدان والامقام در گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم و لشکر ۵۸ تکاور به خاک سپرده شدند.

شهر «بیارجمند» نیز میزبان مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) بود.

همچنین پیکر شهید «حسن یونسیان» نیز روز دوشنبه همزمان با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، پس از اقامه نماز به امامت حجت‌الاسلام «عباس امینی» امام جمعه شاهرود، با حضور پرشکوه مردم و مسوولان تشییع و در گلزار شهدا این شهر به خاک سپرده شد.

شهید گمنامی که در قرارگاه عملیاتی ۵۸ ذوالفقار ارتش شاهرود به خاک سپرده شد، نوجوان ۱۷ساله بود که در عملیات «بدر» واقع در شرق دجله به شهادت رسیده و شهید گمنام خاکسپاری‌شده در دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان هم ۱۹ سال داشت که در عملیات «کربلای ۵» واقع در شلمچه شربت شهادت را نوشیده و صداوسیما مرکز سمنان نیز میزبان شهید گمنام جوان ۳۵ ساله شد که در تک دشمن، در جزیره مجنون به شهادت رسیده است.

همچنین شهید گمنام آرامیده در شهر «بیارجمند» نیز توجوان ۱۶ ساله‌ای است که در عملیات «خیبر» واقع در جزیره مجنون به شهادت رسیده و شهید گمنام خاکسپاری‌شده در گروه پدافند هوایی محرم شاهرود نیز جوانی ۲۱ ساله از شهدای عملیات «والفجر هشت» در جزیره بوارین است.

تشییع و خاکسپاری ۵ شهید گمنام در سمنان ،شاهرود و بیارجمند

تشییع و خاکسپاری ۵ شهید گمنام در سمنان ،شاهرود و بیارجمند

تشییع و خاکسپاری ۵ شهید گمنام در سمنان ،شاهرود و بیارجمند

تشییع و خاکسپاری ۵ شهید گمنام در سمنان ،شاهرود و بیارجمند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار