مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

پیام شهدا را هنرمندانه به جوانان منتقل کنیم

سردار ملکی گفت: شهدای گمنام ستاره‌های عشق هستند و ما باید پیام شهدا را هنرمندانه به جوانان منتقل کنیم.
کد خبر: ۴۹۹۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰ - 07January 2022

پیام شهدا را هنرمندانه به جوانان منتقل کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران شامگاه پنجشنبه شانزدهم دی در یادواره شهدای سراجکلای جویبار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و قدردانی از حماسه مردمی در تشییع شهدای گمنام اظهار داشت: مردم ما با معرفت هستند و درس معرفت را از شهدا آموختند.

وی با بیان اینکه شهدا نسبت به خدا، انبیا، ائمه، قران، عاشورا و، ولی فقیه شناخت دقیق و عمیق داشتند، افزود: شهدای گمنام ستاره‌های عشق هستند و با آمدن شان شور بر پا کردند و ما باید پیام شهدا را هنرمندانه به جوانان منتقل کنیم.

این مسئول با بیان اینکه مردم مومن و انقلابی در استقبال از کاروان شهدا سنگ تمام گذاشتند، خاطرنشان کرد: این مردم همیشه پای نظام بوده و هستند و باید قدردان باشیم.

سردار ملکی با عنوان اینکه هنوز بسیاری از مادران شهدا منتظر بازگشت پیکر فرزندان‌شان هستند، بیان‌کرد: این انتظار مقدس است و ریشه در تفکر ناب انقلاب دارد.

این مسئول با بیان اینکه ملت ایران از ۲۳ بهمن ۵۷ از دست استکبار جهانی و نظام سلطه و منافقین و ضد انقلاب در امان نیست، ادامه داد: تفکر داعشی‌ها در ایران باعث به شهادت رساندن شیعه و سنی در حمایت از ولایت فقیه در سال ۸۸ در کردستان شد.

وی با بیان اینکه شهدا در اوج کمال به شهادت رسیدند، عنوان کرد: شهدا در دفاع از دین و مکتب عاشورا جان خود را تقدیم کردند و مکتب سلیمانی در امتداد مکتب عاشورا است.

این مسئول با بیان اینکه دشمن همه روش‌ها را برای نابودی انقلاب اسلامی بکار گرفت و ما برای حفظ نظام شهید دادیم بر لزوم ثبت حماسه شهدا در تاریخ تأکید و تصریح کرد: «ایمان و عقیده»، «تبعیت از ولایت فقیه» و «بصیرت مردمی» سه مولفه مهم پیروزی مردم در همه برهه‌ها در مقابل دشمنان است.

سردار ملکی با بیان اینکه داعش با دو نظریه «جهاد مقدس» و «وحشت» آمده بود تا جلوی نفوذ انقلاب اسلامی را بگیرد، عنوان کرد: ایستادگی و حماسه شهید سلیمانی‌ها و شهدای مدافع حرم پای داعش را از این حرم، قطع کرد و اینگونه جمهوری اسلامی حفظ کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها