امام جمعه دزفول:

شهادت سردار سلیمانی موجب تکثیر این شهید والامقام شده است

قاضی دزفولی گفت: امروز دشمن به خوبی این موضوع را فهمیده که با شهادت سردار سلیمانی اشتباه بزرگی مرتکب شده چرا که شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس موجب محبوبیت افزون این شهیدان والامقام شده است.
کد خبر: ۴۹۹۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸ - 07January 2022

شهادت سردار سلیمانی موجب تکثیر این شهید والامقام شده استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «سید محمدعلی قاضی دزفولی» در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای نماز جمعه این شهر با اشاره به توقیف یک کشتی اماراتی در دریای سرخ توسط انصارالله یمن اظهار داشت: توقیف این کشتی جبهه استکبار را تحقیر و شروع فصلی جدیدی برای جبهه مقاومت بود.

وی با بیان این که بچه‌های اطلاعات یمن این کشتی را از مدت‌ها قبل رصد می‌کردند، افزود: توقیف این کشتی حامل مهمات جنگی که در پوشش حمل تجهیزات پزشکی تردد داشت، شک عجیبی به غربی‌ها داد.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی گفت: توقیف این کشتی در سالروز شهادت فرماندهان جبهه مقاومت برای دشمن پیام داشت و نشان داد نه تنها مقاومت تضعیف نشده بلکه قوی تر شده است.

وی افزود: تزانزیت واقعی دریایی اروپا با چین، تایوان و هند از همین مسیر انجام می‌شود لذا این اقدام انصارالله می‌تواند معادلات منطقه را تغییر دهد.

امام جمعه دزفول با اشاره به حذف تصویر شهید سلیمانی در فضای مجازی به ویژه اینستاگرام گفت: امروز دشمن به خوبی این موضوع را فهمیده که با شهادت سردار سلیمانی اشتباه بزرگی مرتکب شده چرا که شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس موجب تکثیر این شهیدان والامقام شده است.

وی با بیان این که اکنون میلیون‌ها شهید سلیمانی داریم، تصریح کرد: خون این شهیدان همچنان در حال جوش و خروش است و دشمن از این موضوع هراس دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار