نماینده مردم در مجلس:

رژیم صهیونیستی توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد

همتی گفت: رژیم صهیونسیتی بدون اجازه آمریکا قدم از قدم برنمی دارد و اگر صهیونیست‌ها منافع برجامی، نظامی و یا سیاسی ایران را به خطر اندازند آمریکا نیز باید تاوان آنرا بدهد.
کد خبر: ۴۹۹۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸ - 07January 2022

رژیم صهیونیستی توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «حسن همتی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی بدون هماهنگی و اجازه آمریکا اقدامی در سطح حمله به تاسیسات هسته ایران را آغاز نمی‌کند و اگر مسئولین این رژیم ادعا می‌کنند برای حمله به ایران نیاز به هماهنگی با آمریکا نیست به این دلیل است که آمریکا از عواقب پاسخ سخت جمهوری اسلامی در امان باشد.

وی افزود: اگر تل آویو کوچکترین اقدامی علیه  منافع برجامی، نظامی و یا سیاسی انجام دهد ما آنرا به حساب آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌گذاریم و بی شک پاسخی قاطع و سخت خواهند داد.  

 نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه اظهار کرد: رژیم صهیونستی توان مقابله سخت با ایران اسلامی را ندارد و اگر میخواهد در مسیر نابودی خود حرکت کند این کار موضوع را تجربه کند تا آسمان و زمین تل آویو وحیفا را برایش تبدیل به جهنم کنیم.

بر اساس این گزارش، یائیر لاپید وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اخیرا در گفت‌وگویی با تکرار ادعا‌های جنگ افروزانه علیه کشورمان مدعی شده بود که این رژیم توان حمله به ایران را دارد و نیازی به هماهنگی با آمریکا نیست.

منبع: خانه ملت 

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها