امام جمعه مهریز:

قیام ۱۹ دی قم نقطه عطفی در تاریخ نظام اسلامی است

حجت‌الاسلام «محی‌الدینی» به قیام ۱۹ دی سال ۱۳۵۶ مردم قم قبل از انقلاب اشاره کرد و گفت: این حرکت نقطه عطفی در تاریخ نظام اسلامی است و باید همواره مردم و مسئولان در مسیر شهیدان حرکت کنند.
کد خبر: ۴۹۹۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳ - 07January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت الاسلام «عبدالرضا محی‌الدینی» امام جمعه شهرستان مهریز در خطبه این هفته نمازجمعه به قیام ۱۹ دی سال ۱۳۵۶ مردم قم قبل از انقلاب اشاره کرد و اطهار داشت: این حرکت نقطه عطفی در تاریخ نظام اسلامی است و باید همواره مردم و مسئولان در مسیر شهیدان حرکت کنند.

وی با بیان اینکه هنور معادن و صنایع به مسئولیت اجتماعی خود عمل نمی‌کنند ادامه داد: اگر مدیران واحد‌های تولیدی، صنعتی و معادن مهمی که در شهرستان وجود دارد به مسئولیت اجتماعی خود طبق مقررات عمل کنند بخش زیادی از مشکلات فرهنگی و عمرانی منطقه حل می‌شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهریز به تخریب برخی از باغ‌های منطقه به عنوان باغ‌شهر استان یزد اشاره کرد و گفت: بخش زیادی از باغ‌های منطقه از سوی برخی افراد سودجو در حال نابودی و تغییر کاربری است.

محی‌الدینی یادآور شد: انتظار می‌رود دولتمردان با پیگیری و اقدام مسئولان و استانداری برای جلوگیری از وضعیت موجود اقدام کنند.

وی به کم‌آبی در شهر مهریز و روستا‌های بخش مرکزی اشاره کرد و گفت: باید دولت با همراهی مردم جلو حفر چاه‌های غیرمجاز منطقه را بگیرد.

امام‌جمعه مهریز همچنین از وضعیت فضای مجازی که به صورت لجام گسیخته نسبت به انتشار برخی مطالب ضد اخلاقی و مقدسات اقدام می‌کند انتقاد کرد.

محی‌الدینی بیان کرد: باید دولت و مسئولان با همکاری هم و همراهی مردم از بارگذاری برخی مطالب خلاف واقع علیه نظام و انقلاب‌اسلامی پیشگیری کنند.

وی از استاندار یزد خواست در تغییر، تحول، عزل و نصب مدیران با دقت و بررسی کامل از افرادی استفاده شود که با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی به دنبال حل مشکلات مردم باشند.

محی‌الدینی از همکاری مردم، مسئولان و هیات‌های مذهبی در برگزاری باشکوه ایام فاطمیه در شهرستان قدردانی کرد و تداوم توجه به مسایل دینی و ارزشی را بیشتر خواستار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار