دبیر کل جنبش آزادی‌بخش فلسطین:

شهید سلیمانی آزادی قدس را نزدیک‌تر کرد

زیاد الصغیر گفت: دشمن آمریکایی-صهیونیستی با ترور شهیدان سلیمانی و ابومهدی به دنبال تضعیف جبهه مقاومت بودند که بالعکس این جبهه قوی‌تر شد.
کد خبر: ۴۹۹۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰ - 08January 2022

شهید سلیمانی آزادی قدس را نزدیک‌تر کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «زیاد الصغیر» دبیر کل جنبش آزادی بخش ملی فلسطین در گفت‌وگو با یونیوز اظهار داشت: دشمنانی که شهیدان سلیمانی و ابومهدی را ترور کردند، گمان می‌کردند که جبهه مقاومت با این جنایت ضعیف می‌شود و از هم فرومی‌پاشد؛ اما این اتفاق رخ نداد.

الصغیر افزود: نبرد سیف القدس مقاومت فلسطین برابر تجاوز رژیم صهیونیستی در ماه رمضان گذشته خود نمونه‌ای بود که ثابت کرد قدرت مقاومت، بیش‌تر هم شده است.

این شخصیت فلسطینی تصریح کرد: شهید سلیمانی بر یکپارچگی کار مقاومت در منطقه نظارت داشت و تلاش‌های او آزادسازی فلسطین را جلو انداخت.

الصغیر تصریح کرد: همین جلو افتادن جبهه مقاومت در مسیر حرکت به سمت فلسطین بود که آمریکا و دشمن صهیونیستی و همه گروه‌های جبهه مقاومت را به هراس انداخت، زیرا این گروه‌ها به رویکردهایی که سردار سلیمانی با یکپارچگی کار مقاومت اتخاذ کرده بود، متعهد بودند.

دبیر کل جنبش آزادی بخش ملی فلسطین در ادامه با بیان اینکه سوریه هم در فلسطین با دشمن صهیونیستی می‌جنگد، گفت: سوریه در بیش از یک جبهه در حال مبارزه با اشغالگران است.

وی افزود: تجاوز مکرر رژیم صهیونیستی به سوریه نتیجه بحران موجودیت صهیونیست‌هاست و هدف این رژیم از حمله هوایی به بندر اللاذقیه تعطیل کردن کار بنادر فعال در ساحل دریای مدیترانه به نفع بندر صهیونیستی حیفاست.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار