رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

پیشکسوتان دفاع مقدس حقایق جنگ را تبیین کنند

حجت‌الاسلام «آقاجانپور» تبیین حقایق جنگ تحمیلی را جهاد امروز فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس دانست و گفت: وظیفه خطیر بازگویی دلاورمردی‌های دوران دفاع مقدس بر عهده پیشکسوتان آن دوران است.
کد خبر: ۴۹۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳ - 08January 2022

حجت‌الاسلام آقاجانپوربه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سیدضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح صبح امروز (شنبه) در مراسم رونمایی از کتاب فاخر سه وزیر دفاع شهید اظهار داشت: وزارت دفاع این توفیق را دارد تا امروز میزبان فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس باشد.

وی افزود: کسانی که برای دفاع از نظام اسلامی و ولایی از آزمون‌های بزرگ سرافراز بیرون آمدند، امروز مأموریت یافتند تا جهاد دیگری را انجام دهند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ادامه داد: جهاد امروز فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس تبیین و ارائه حقایق برای نسل جوان است.

وی با بیان اینکه وظیفه خطیر خاطره‌گویی و بازگویی دلاورمردی‌های دوران دفاع مقدس بر عهده پیشکسوتان آن دوران است، گفت: امروز ما وظیفه داریم تا از روحیه ایثار، مقاومت و ایستادگی آن دوران بگوییم و تبیین کنیم که چگونه یک ملت توانست در برابر دشمنی که از حمایتن غرب و شرق برخوردار بود با دست خالی بایستد و نگذارد حتی یک وجب از خاک کشور توسط متجاوزان اشغال شود.

حجت‌الاسلام آقاجانپور خاطرنشان کرد: افتخار ما این است که در جهاد هشت ساله دفاع مقدس اجازه پیشروی به دشمن تا بن دندان مسلح را ندادیم و پیروز شدیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار