از سوی مرکز اسناد انقلاب منتشر شد

پرونده «بدعهدی آمریکا»؛ از تجهیز رژیم پهلوی به سلاح هسته‌ای تا مخاطرات دوران پساتوافق

پرونده «بدعهدی آمریکا» با موضوعاتی از جمله تجهیز رژیم پهلوی به سلاح هسته‌ای تا مخاطرات دوران پساتوافق در 15 سال اینده از سوی مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شد.
کد خبر: ۴۹۹۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷ - 21July 2015

پرونده «بدعهدی آمریکا»؛ از تجهیز رژیم پهلوی به سلاح هسته‌ای تا مخاطرات دوران پساتوافق

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس به نقل از روابط عمومی مرکز اسناد انقلاب اسلامی، مذاکرات هستهای ایران و گروه 1+5 صحنهای برای نمایش ریشه بدذاتی و نیرنگ آمریکاست، صحنهای که نشان میدهد «بدعهدی آمریکا» فقط منحصر به دورهای از تاریخ نیست و روش و منش آمریکا را در همیشه تاریخ نشان میدهد.

بر همین اساس مرکز اسناد انقلاب اسلامی پروندهای را درباره «بدعهدی آمریکا» منتشر کرد و در این پرونده به بررسی شواهد تاریخی «بدعهدی» و «خیانت»های آمریکا میپردازد؛ تا جایی در این پرونده نشان داده میشود که آمریکا حتی در طول جنگ جهانی دوم و پس از آن به متحدش در جنگ هم خیانت میکند.

در این پرونده موضوعاتی از جمله: 7 دبه آمریکا در مذاکرات هستهای، 6 شاهد تاریخی از پیمانشکنی آمریکا در رابطه با انگلیس، تجهیز رژیم پهلوی به سلاح هستهای توسط آمریکا، بازخوانی فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با بد عهدی آمریکا و مخاطرات دوران پساتوافق در 15 سال آینده بررسی شده است که برای مشاهده پرونده «بدعهدی آمریکا» اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها