رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور:

بسیج برای رفع مشکلات اقتصادی کشور وارد میدان شده است/ مشکل گرانی فقط در واحد‌های صنفی نیست

حسن پور گفت: بسیج پای کار آمده است تا با کمک اصناف و بازاریان کشور مشکلات اقتصادی را پیگیری و حل کند، البته در این رابطه دولت هم باید اقداماتی را انجام دهد و چنانچه قانونی نیاز به اصلاح دارد این اقدام باید توسط مجلس صورت گیرد.
کد خبر: ۴۹۹۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵ - 08January 2022

بسیج برای رفع مشکلات اقتصادی کشور وارد میدان شده است/ مشکل گرانی فقط در واحد‌های صنفی نیستبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، غلامرضا حسن‌پور رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور در گردهمایی بازاریان کشور با اشاره به مشکل گرانی در جامعه، اظهار داشت: ما اینجا جمع شدیم تا عهد ببندیم که در مسیر رفع مشکلات امور اقتصادی کشور مثل حاج قاسم مرد میدان باشیم لذا حاج قاسم‌های امور اقتصادی کشور باید پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه مشکل گرانی را فقط در واحد‌های صنفی نمی‌بینیم، افزود: بسیج پای کار آمده است تا با کمک اصناف و بازاریان کشور مشکلات اقتصادی را پیگیری و حل کند؛ البته در این رابطه دولت هم باید اقداماتی را انجام دهد و چنانچه قانونی نیاز به اصلاح دارد، این اقدام باید در مجلس صورت گیرد؛ حال اگر کسانی در این کشور ثروتی بهم زده اند و اقتصاد جامعه را به هم می ریزند باید با آن‌ها برخورد انجام شود و در کنار آن ضروری است از تولید نیز حمایت شود.

در گردهمایی بازاریان کشور در مسجد وکیل بازار کرمان، گروهی از بازاریان ضمن قرائت بیانیه‌ای بر لزوم حمایت از مردم به ویژه در زمینه نرخ و قیمت کالاها، کنترل بازار، دریافت کمترین سود و مزایا بر روی کالا‌ها تاکید کردند.

برخی از بازاریان در این گردهمایی از استان‌های سیستان و بلوچستان، تبریز و مشهد هم ضمن تاکید بر ادامه پیروی از آرمان‌های شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی از پیگیری و اقدام برای حمایت از مردم در ایام نزدیک به نوروز و تامین کالا‌های شب عید مردم در سراسر کشور خبر دادند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها