جانشین اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

نیازمند عزم استانی برای تولید کتاب با محوریت زنان در دفاع مقدس هستیم

«ولی‌پور زرومی» گفت: نیازمند عزم استانی برای تولید کتاب با محوریت زنان در دفاع مقدس هستیم.
کد خبر: ۴۹۹۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳ - 08January 2022

نیازمند عزم استانی برای تولید کتاب با محوریت زنان در دفاع مقدس هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سید حسین ولی‌پور زرومی» جانشین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران پیش از ظهر امروز در جلسه استانی هشتمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در اداره کل حفظ آثار استان «سید حسین ولی‌پور زرومی» جانشین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه تمدن و فرهنگ هرچه دارد از مقام زن است، اظهار داشت: وجود روح زیباشناسی و هنر در زن، باعث توسعه و پیشرفت جامعه خواهد شد.

وی با اشاره به کلام حضرت امام (ره) خاطرنشان کرد: بانوان رهبران واقعی انقلاب هستند و تا زمانی که زنان در انقلاب پیشگام نشدند، نهضت در حد اندیشه باقی مانده بود و با ورود زنان، نهضت با جوشش کلی تمام جمعیت را در بر گرفت. به گفته ایشان بانوان در دفاع مقدس نیز باعث تشجیع مردها برای رفتن به میدان می‌شدند.

ولی‌پور زرومی تصریح کرد: شهدا دست پرورده مادران هستند و تا زمانی که زن پای انقلاب هست، انقلاب ماندگار خواهد ماند و خدای نکرده این اقبال گرفته بشود انقلاب را نخواهیم داشت.

این مسئول گفت: تاکنون پاسداشت مقام زن در حد توان استانی برگزار شد و امسال هم این برنامه را خواهیم داشت و نیازمند عزم استانی دستگاههای اجرایی است.

ولی‌پور زرومی با اشاره به اینکه زنان نقش مهمی در انقلاب و دفاع مقدس داشتند بر ضرورت تولید کتاب و اسناد در این موضوع تأکید و اظهار داشت: در این زمینه نیازمند همت استانی هستیم چراکه زنان و به ویژه مادران و همسران شهدا می‌توانند راوی یک کتاب خوب باشند و تاکنون اینگونه کتابها مورد اقبال قرار گرفته و بسیاری از کتابهایی که رهبر معظم انقلاب تقریظ نوشتند هم از این دسته کتابها بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار