خبرگزاری رسمی سوریه:

نظامیان ترکیه با توپخانه‌ به حومه شمالی «الحسکه» حمله کردند

حملات نظامیان ترکیه و تروریست‌های وابسته به آن در منطقه «ابو راسین» و روستا‌های اطراف آن در حومه شمالی «الحسکه» منجر به خسارت‌های مالی زیادی به منازل شهروندان سوری شد.
کد خبر: ۴۹۹۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸ - 08January 2022

نظامیان ترکیه با توپخانه‌ به حومه شمالی «الحسکه» حمله کردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نظامیان ترکیه و گروه‌های تروریستی وابسته به آن منازل شهروندان سوری در منطقه «ابو راسین» و روستا‌های اطراف آن در حومه شمالی «الحسکه» را هدف حملات هوایی و توپخانه‌ای خود قرار دادند.

این حملات منجر به خسارت‌های مالی زیادی در منازل و نقل مکان بسیاری از خانواده‌های سوری شد.

منابع محلی از تداوم نقل مکان اهالی روستا‌های اطراف «ابو راسین» به ویژه در شب خبر دادند چرا که آن‌ها مجبورند شب‌ها منازل خود را ترک کرده و طی روز به آن‌ها بازگردند.

همچنین اهالی این مناطق نسبت به حمله گسترده و قریب الوقوع نظامیان ترکیه که در حومه «رأس العین» اشغالی مستقرند، هراسان هستند.

گفتنی است که روستا‌های مناطق «ابو راسین» و «تل تمر» واقع در حومه شمال غربی «الحسکه» طی روز‌های اخیر شاهد نقل مکان صد‌ها خانوار سوری بر اثر حملات نظامیان ترکیه و مزدوران وابسته به آن هستند.

این حملات منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان سوری و بروز خسارت‌های بسیاری در منازل، اموال عمومی و خصوصی و تاسیسات خدماتی شده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار