معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان:

مدیران و مسئولان نباید به میز‌های خود تکیه کنند

مصطفی‌پور با بیان اینکه مدیران و مسئولان نباید به میزهای خود تکیه کنند، گفت: اگر مسئولان در مشکلات و گرفتاری‌ها در کنار مردم باشند این امر آرامش خاطر مردم، اعتماد و اطمینان و رضایت عمومی را به دنبال دارد و این همان خواسته دولت انقلابی است.
کد خبر: ۴۹۹۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴ - 08January 2022

مدیران و مسئولان نباید به میزهای خود تکیه کنند

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «حسین مصطفی‌پور» معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان «رودسر» که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس، امام جمعه شهرستان و سایر مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد اظهار داشت: عدالت و انقلابی بودن شعار مهم دولت مردمی و انقلابی سیزدهم محسوب می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان واکسیناسیون عمومی را یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم که به خوبی هم محقق شد دانست و تصریح کرد: خدا را شاکریم که این روند به خوبی پیش رفته است به طوری‌ که تا به امروز جمهوری اسلامی ایران در بحث واکسیناسیون جزء کشور‌های پیشرو دنیا به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم برنامه‌ریزی‌های دقیقی برای حل مشکلات کشور و مردم انجام داده است، افزود: امیدواریم با کمک و استعانت از پروردگار متعال، استفاده از ظرفیت‌های عظیم داخلی و با یک بسترسازی خوب بتوانیم همچنان برنامه‌های دولت را به پیش ببریم تا به موجب آن آلام و مشکلات مردم کاهش پیدا کند.

مصطفی پور ایستادگی ملت ولایتمدار و غیور ایران اسلامی در برابر همه هجمه‌ها و توطئه‌های خباثت‌بار دشمن، تحریم‌های همه جانبه و تحمیل هشت سال جنگ را ستودنی دانست و خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) تشبیه زیبایی داشتند و می‌فرمودند ملت ما از ملت صدر اسلام هم بهتر هستند و دیدیم که حقیقتاً هم همین گونه بود.

وی خدمتگذاری برای مردم را اصلی‌ترین وظیفه و رسالت همه مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و تاکید کرد: حق این مردم نیست که مسئولی بیاید و تنها میزی را اشغال کند و خدای ناکرده مرتکب خیانت به ملت، نظام، انقلاب و بیت‌المال بشود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان ضمن اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و لزوم حل این مشکلات و معضلات توسط مسئولان و مدیران متذکر شد: مدیران در تراز انقلاب اسلامی باید از فرصت پیش آمده برای خدمت به مردم استفاده کرده و موظفند پای کار باشند و مانند رئیس جمهور جهادی و انقلابی در صحنه‌ها به شکل میدانی ظاهر شوند.

وی با بیان اینکه مدیران و مسئولان نباید به میز‌های خود تکیه کنند، تصریح کرد: اعتقاد دارم اگر مسئولان در مشکلات و گرفتاری‌ها در کنار مردم باشد این امر آرامش خاطر مردم، اعتماد و اطمینان و رضایت عمومی را به دنبال دارد و این دقیقاً همان خواسته دولت انقلابی است.

مصطفی پور شهرستان رودسر را شهرستانی که ظرفیت‌های ارزشمندی دارد دانست و افزود: با توجه به شناختی که از شهرستان رودسر دارم، این شهرستان پتانسیل‌های مختلفی در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری و نیروی انسانی متخصص دارد و باید از این ظرفیت‌ها و استعداد‌ها برای پیشرفت و توسعه منطقه استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها