معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه مطرح کرد؛

وجه تمایز فرماندهان شهید «نزسا» نسبت به فرماندهان نظامی سایر کشور‌ها

سردار «پورجمشیدیان» با اشاره به تقدیم ۷ شهید در سال جاری از سوی نیروی زمینی سپاه گفت: فرماندهان شهید این نیرو مانند شهیدان «شوشتری» و «کاظمی» متمایز از فرماندهان نظامی کشور‌های دیگر هستند.
کد خبر: ۴۹۹۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷ - 09January 2022

وجه تمایز فرماندهان شهید «نزسا» نسبت به فرماندهان نظامی سایر کشور‌هابه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «علی‌اکبر پورجمشیدیان» معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه صبح امروز (یکشنبه) در آیین گرامیداشت سالروز شهادت سردار «احمد کاظمی» فرمانده سابق این نیرو، با بیان اینکه نیروی زمینی سپاه در سال ۱۳۹۹ تعداد ۲۰ شهید و در سال جاری نیز هفت شهید برای حفظ امنیت کشور تقدیم کرده است، اظهار داشت: امروز سالگرد شهادت فرمانده بزرگ نیروی زمینی، حاج احمد کاظمی از فرماندهان دلاور دوران دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: شهید کاظمی در زمان آزادسازی خرمشهر به‌عنوان اولین فرمانده وارد این شهر شد و در واقع باید گفت که مجموعه فعالیت‌هایی که حاج احمد کاظمی در کسوت فرماندهی انجام داد، باعث شده تا نام او همچون ستاره‌ای در آسمان بدرخشد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه فرماندهان شهید این نیرو در دنیا بی‌نظیر هستند، افزود: فرماندهان شهید نیروی زمینی سپاه مانند شهیدان «شوشتری» و «کاظمی» متمایز از فرماندهان نظامی کشور‌های دیگر هستند؛ زیرا این عزیزان با برخورداری از روحیه معنوی توانستند با کمترین امکانات نظامی، عملیات‌هایی همچون والفجر هشت را انجام دهند که در تاریخ نظامی، مانندی ندارد.

سردار پورجمشیدیان اضافه کرد: وجه تمایز دیگری که فرماندهان ما داشتند، این بود که از صفات معنوی بسیاری برخوردار بودند و به واسطه همین روحیه، با نیرو‌های تحت امر خود با رأفت و دوستانه رفتار می‌کردند؛ رفتاری که در فرماندهان نظامی دیگر کشور‌ها دیده نمی‌شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها