عضو ارشد حماس:

ملت فلسطین صاحب سرزمین آبیاری شده با خون هزاران شهید است

«زاهر جبارین» با تأکید بر آمادگی ملت فلسطین برای جانفشانی در راه آزادی سرزمین و مقدسات گفت: ملت فلسطین صاحب سرزمینِ آبیاری شده با خون هزاران شهید است که هیچ‌گاه تسلیم ظلم و ظالمان نشدند.
کد خبر: ۴۹۹۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸ - 09January 2022

ملت فلسطین صاحب سرزمین آبیاری شده با خون هزاران شهید استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری العهد، «زاهر جبارین» عضو دفتر سیاسی و مسئول دفتر شهدا، اسرا و مجروحان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در سخنانی، اظهار داشت: ملت فلسطین منتظر روزی است که آزادانه، فاتحانه و با عزت و کرامت وارد مسجد الاقصی شود.

زاهر جبارین که در یک نشست خبری سخن می‌گفت، افزود: جانفشانی‌های شهدا تبلور تمامی مفاهیم سربلندی، عزت و کرامت است و پهلوانان، مقابل شجاعت شهدا سر خم می‌کنند. تا زمانی که یاد و خاطره فداکاری‌های شهدا زنده و ماندگار باشد، زندگی آن‌ها با شهادت به پایان نمی‌رسد. شهدا و اسرا به ما درس ثبات، مقابله با چالش‌ها و عملگرایی می‌دهند.

وی با اشاره به شهادت یکصد هزار فلسطینی از زمان آغاز اشغال فلسطین در سال ۱۹۴۸ میلادی و شهادت ۵۵۴ بازداشتی و زندانی فلسطینی در داخل زندان‌های رژیم صهیونیستی تأکید کرد: ملت فلسطین همچنان صاحب سرزمین مبارک و آبیاری شده با خون هزاران شهیدی است که هیچگاه تسلیم ظلم و ظالمان نشدند.

این عضو ارشد حماس در پایان گفت: سرزمین فلسطین شایسته آن است که گرانبهاترین داشته‌ها را فدای آن کرد و ما روح و خون خود را در مسیر پیروزی و آزادی فلسطین و گل سرسبد آن یعنی قدس و مسجد الاقصی تقدیم کنیم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار