خزعلی در همایش «حاج قاسم سلیمانی از نگاه زنان دیگر کشورها»؛

زنان و کودکان محور مقاومت بهتر درد فقدان سردار سلیمانی را درک می‌کنند

معاون ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: زنانی که در محور مقاومت بودند می‌دانند اگر سلیمانی نبود چه اتفاقی برای آنان می‌افتاد و در زمانی که او غایب بود چه بلایی سرشان آمد.
کد خبر: ۴۹۹۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷ - 09January 2022

زنان محور مقاومت می‌دانند در غیاب سردار سلیمانی چه اتفاقی رقم می‌خوردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در همایش حاج قاسم از نگاه زنان دیگر کشور‌ها که امروز (یکشنبه) در موزه انقلاب اسلامی برگزار شد با اشاره به ماجرای زندگی یکی از شهدای صدر اسلام و صدق او در جانفشانی در راه خدا اظهار داشت: حاج قاسم صداقت را به نمایش گذاشت، در ذره ذره وجود او صداقت می‌جوشید و مورد محبت، عشق و علاقه همه بود، این از ویژگی مردان خداست.

وی افزود: آنچه در شخصیت او معطوف هست مهر محبت و عطوفت به خانواده‌ها به ویژه خانواده شهداست، یعنی در کنار اینکه مردی کوبنده، مقاوم و شکست ناپذیر بود اوج عطوفت را در کنار کسانی که ستم دیده بودند داشت و می‌دید که چگونه کارشان می‌نشست و همدردی می‌‎کرد. با دشمن می‌جنگید، چون می‌خواست از مظلومان دفاع کند.

خزعلی با اشاره به اینکه مسوولیت داریم مکتب سلیمانی را در فرزندان و جوانانمان نشر دهیم بیان کرد: باید در مقابل تحریف بایستیم. زنانی که در محور مقاومت بودند می‌دانند اگر سلیمانی نبود چه اتفاقی برای آنان می‌افتاد و در زمانی که او غایب بود چه بلایی سرشان آمد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: من در شهادت سردار سلیمانی دو احساس متضاد را داشتم، یکی احساس عزت و فخر و غرور از وجود چنین شخصیتی که آمریکا را از پای درآورده و او را به اعمال مذبوحانه وادار کرده و دیگری حقارت نفس خودم که من، چه کرده‌ام وقتی انسان می‌تواند به این جایگاه برسد چقدر باید بدوم تا به گرد پای او برسم.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار