رئیس اندیشکده تجربه نگاری انقلاب اسلامی:

دشمنان پس از شهادت حاج قاسم متوجه خطای راهبردی‌شان شدند

محمدی‌فرد گفت: سرویس‌های خارجی به این نتیجه رسیدند حاج قاسم را نمی‌توانند کنترل کنند و ایشان را باید حذف کنند لذا دیدیم بعد از آن جنایت هولناک علیه حاج قاسم، چه اتفاقی افتاد، در تشییع سردار چه جمعیت باشکوهی آمد و حاج قاسم چهره‌ای برای مستضعفین شد.
کد خبر: ۴۹۹۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴ - 09January 2022

دشمنان با شهادت حاج قاسم متوجه اشتباهشان شدند/ جسم حاج قاسم اسیر روحش شده بودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، محمدی فرد رئیس اندیشکده تجربه نگاری انقلاب اسلامی در همایش حاج قاسم از نگاه زنان دیگر کشور‌ها که امروز (یکشنبه) در موزه انقلاب اسلامی برگزار شد اظهار داشت: در مراسمی که حاج قاسم نیز حضور داشتند دانشجویان دانشگاه افسری چنان به سمت ایشان رفتند تا او را از نزدیک ببینند که به سختی از بین جمعیت بیرون آمد. پس از مراسم به حاج قاسم گفتم به خاطر حضور رسانه‌ای در چند سال اخیر نگران شما هستم اتفاقی برایتان بیافتد، دست به شانه‌ام گذاشت و گفت آقای محمدی من ۴۰ سال است در به در دنبال این هستم به دست شقی‌ترین دشمن اسلام به شهادت برسم و به یاران و شهدا بپیوندم، شما دارید مرا از این توفیق برحذر می‌کنید؟ از شما این انتظار را نداشتم.

وی افزود: بعد از شهادت سردار سلیمانی من در خودم فرو رفتم و به یاد حضرت سیدالشهدا افتادم. اباعبدالله انقدر بزرگ شده بود که جسمش اسیر روح شده بود، به واقع حاج قاسم این اواخر روحشان اوج گرفته بود که جسمشان اسیر روحشان بود. در تمام این جبهه‌ها و خاکریز‌ها این جسم را به دوش می‌کشیدند. در نهایت آنچه می‌خواست اتفاق افتاد و به دست فاسدترین و شقی‌ترین فرد دنیا به شهادت رسید و اربا اربا شد.

محمدی فرد تصریح کرد: آمریکایی‌ها و دشمنان خارجی قبل و بعد پیروزی انقلاب اسلامی و حتی در این اواخر ۲ اشتباه راهبردی کردند. یکی در ابتدای انقلاب سرویس‌های خارجی توسط شاه خواستند شخصیت امام را ترور کنند که باعث حرکت مردم قم شد. اقدام آمریکا به انقلاب ما سرعت بخشید؛ و این سال‌ها بعد از ۴۰ سال بار دیگر اشتباه استراتژیکی کردند. سرویس‌های خارجی به این نتیجه رسیدند حاج قاسم را نمی‌توانند کنترل کنند و ایشان را باید حذف کنند، و دیدیم بعد از آن جنایت هولناک علیه حاج قاسم چه اتفاقی افتاد، در تشییع سردار چه جمعیت باشکوهی آمد و حاج قاسم چهره‌ای برای مستضعفین شد.

وی بیان کرد: در سخنرانی امروز رهبر انقلاب به مناسبت قیام ۱۹ دی ایشان بیش از ۲۰ بار نام حاج قاسم را آورد. سردار سلیمانی نمادی است که در کشور و جهان اسلام فراموش نمی‌شود.

رئیس اندیشکده تجربه نگاری انقلاب اسلامی با اشاره با دلایل عظمت حاج قاسم افزود: خدارا شکر می‌کنم در زمانی به دنیا آمدم و با افرادی ارتباط داشتم که برای انقلاب زحمت کشیدند. به ویژه سردار سلیمانی را دیدم که از روستایی در کرمان برای جهاد آمد و به چنین عظمتی رسید. این پیروزی حاصل نمی‌شد مگر به خاطر اخلاص، صداقت و صبر و مقاومت ایشان. قدرتی که خدا به او داده بود خارج از محاسبات بود. اینکه چگونه سپاه دشمن را می‌شکافت و نور را به جلو می‌برد.

وی بیان داشت: در پژوهشگاه تجربه نگاری انقلاب اسلامی یکی از رسالت‌هایمان تجربه نگاری لحظه به لحظه از حاج قاسم است. یکی از اندیشکده‌ها جمعیت و خانواده است که از محور برنامه‌های آن تاثیر الگوگیری از او در خانواده و تربیت نسل آینده خواهد بود.

محمدی فرد گفت: بعد از هشت سال دفاع مقدس دیدیم چطور به عراق رفتیم حاج قاسم خونش با ابومهندس ترکیب شد و انسجامی بین ملت عراق و ملت‌های مسلمان ایجاد کرد. حال دشمنان فهمیدند چه اشتباه بزرگی کردند، ایشان با خون خود و جهاد چه کاری برای انقلاب و برچیدن ظلم و ستم استکبار جهانی انجام داد. موجودیت اسرائیل در خاورمیانه تمام شده و به زودی برچیده خواهد شد. امروز می‌بینیم پرچم این کشور‌ها در افغانستان و عراق پایین کشیده شده و آتش زده می‌شود و آمریکا به زودی از خاورمیانه خواهند رفت.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها