تقدیر ضرغامی از مجاهدت یک خبرنگار در زمان فتنه ۸۸+عکس

ضرغامی گفت: در ماجرای فتنه ۸۸، جریانی حساب شده و هماهنگ در فضای سایبری، هزاران پیام تهدیدآمیز و دشنام را نثار مرآتی کرد.
کد خبر: ۴۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳ - 22July 2015

تقدیر ضرغامی از مجاهدت یک خبرنگار در زمان فتنه ۸۸+عکس

به گزارش فضای مجازی دفاع پرس، عزتالله ضرغامی، رئیس سابق رسانه ملی مطلبی را در خصوص یکی از خبرنگاران واحد مرکزی خبر منتشر کرد.

ضرغامی با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «این بزرگوار آقای مرآتی خبرنگار واحد مرکزی خبر سابق ماست. در جریان فتنه مجاهدت فراوان کرد؛ گزارش های به لحظه و روشنگرانه ى او بسیار اثربخش و بصیرت افزا بود. ایشان و بسیاری از همکاران رسانه ملی، بی ادعا و در سکوت، در خط مقدم مبارزه با فتنه بودند. امروز هم توقعی از هیچ کس ندارند! در تصویر آقاى مجید آخوندى، معاون سیاسى وقت نیز، دیده مى شود».
وی همچنین اضافه کرد: «جریان حساب شده و هماهنگ در فضای سایبری، هزاران پیام تهدیدآمیز و دشنام نثار ایشان کرد؛ وقتی گزارشى از این موضوع خواستم، دو جلد کتاب قطور شد که بعضى تعابیر و فحش های ناموسی آن را در عمرم نشنیده بودم؛ با اینکه با این موضوع بیگانه نیستم!
ایشان را خواستم و از او تقدیر کردم. خیلی سرحال و پرانرژی بود. راحت و بزرگوارانه با این موضوع کنار آمده بود. انگیزه اش بیشتر شده بود! به من می گفت شما نگران نباش».

نظر شما
پربیننده ها