رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج:

مکتب سلیمانی برای اولین بار توسط راویان تبیین می‌شود

سردار حق‌طلب گفت: راویان مکتب سلیمانی و مقاومت سازماندهی شده‌اند تا این بخش از تاریخ حماسه‌سازان کشورمان را برای دیگران تبیین کنند.
کد خبر: ۴۹۹۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹ - 10January 2022

مکتب سلیمانی برای اولین بار توسط راویان تبیین می‌شودبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار «احمد حق‌طلب» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج صبح امروز (دوشنبه) در چهارمین همایش سراسری راویان انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: امسال به واسطه کاهش فراگیری ویروس کرونا و ادامه داشتن روند نزولی مبتلایان به این بیماری، از اسفند امسال شاهد برگزاری اردو‌های راهیان نور خواهیم بود.

وی افزود: حضور راویان دفاع مقدس در اردو‌های راهیان نور از این جهت که باید قبل از روایتگری دشمن خودمان واقعیت‌ها را روایت کنیم تا از تحریف وقایع دفاع مقدس جلوگیری شود، اهمیت دو چندان دارد؛ زیرا همان‌گونه که در صدر اسلام واقعه غدیر مورد تحریف قرار گرفت، احتمال اینکه وقایع دفاع مقدس نیز با گذشت زمان دچار تحریف شود، وجود دارد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج ادامه داد: بر این اساس، تاکنون هفت دوره آموزش استاد راوی دفاع مقدس با همکاری دانشگاه امام حسین (ع) برگزار کردیم به نحوی که به واسطه برگزاری این دوره‌های آموزشی موفق شدیم تعداد ۲۵ هزار راوی را در سطح کشور سازماندهی کنیم.

سردار حق‌طلب اضافه کرد: البته راویان مکتب سلیمانی و مقاومت هم امسال برای اولین بار سازماندهی شدند تا این بخش از تاریخ حماسه‌سازان کشورمان را برای دیگران تبیین کنند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار