یادداشت/ مینا صدیقیان

حاج قاسم فرمانروای قلب‌ها بود

حاج قاسم تنها فرمانده نیروی قدس سپاه نبود، او بر دل‌ها حکومت می‌کرد و فرمانده قلب‌های ما بود.
کد خبر: ۴۹۹۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳ - 10January 2022

حاج قاسم فرمانروای قلب‌ها بودگروه استان‌های دفاع‌پرس - مینا صدیقیان؛ چهار دهه مجاهدت خالصانه و مبارزه بی‌امان با تروریسم بین‌المللی، آمریکا را بر آن داشت تا دستش را به خون قهرمانی آغشته کند که حضورش در جبهه‌های نبرد برای دشمن وحشت‌آفرین بود و هیبت نامش لرزه بر اندام ژنرال‌های غربی می‌انداخت و رویارویی با وی به کابوسی برای آن‌ها تبدیل شده بود.

نتیجه وحشت دشمنان از حضور سرباز قدرتمند و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خاورمیانه، اتفاقی تلخ را در فرودگاه بغداد رقم زد و مجاهد نستوه و سردار مخلص نیروی قدس سپاه، پس از سال‌ها مبارزه شجاعانه در میدان‌های مختلف نبرد با شیاطین و اشرار عالم، سرانجام نیمه‌شب 13 دی‌ماه 1398 طی یک عملیات تروریستی به دست شقی‌ترین افراد به درجه رفیع شهادت نائل آمد و فرزندان شهدا بار دیگر یتیم شدند.

سردار دل‌ها فرزند رنج، تقوا و ایثار و قهرمان ملی تمام جبهه‌های حق علیه باطل و مبارزه با تروریسم جهانی بود که جنایتکاران جنگ‌افروز آمریکایی به دلیل هراس از تکنیک‌ها و تاکتیک‌های این سردار رشید و عدم توان مقابله و رویارویی با وی تصمیم به این اقدام خبیثانه گرفتند غافل از اینکه بزرگ‌ترین بازندگان این بازی خطرناک در منطقه خواهند بود.

شیطان بزرگ، این عصیان گر خبیث و تروریست خون‌آشام با این اقدام شرورانه بار دیگر ثابت کرد که با ایران و اسلام دشمنی دیرینه دارد و آشکارا نشان داد در هر نفسش مصیبت و جنایتی جدید برای فرزندان این مرزوبوم نهفته است. از آن روز فریاد برآوردیم که عاملان شهادت سپهبد سلیمانی منتظر انتقام سخت و پشیمان کننده هم‌رزمان و همراهان حاج قاسم باشند زیرا شهید سلیمانی برای آنان خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است.

دلیل وحشت دشمن از وجود سردار دل‌ها همین بس که با اراده این مرد بزرگ جهان اسلام، نابودی داعش رقم خورد و با رفتنش نابودی آمریکا و هم‌پیمانانش نیز به‌زودی رقم خواهد خورد زیرا حاج قاسم یک تفکر بود و هر ایرانی یک قاسم سلیمانی است. قبول داریم شهادت جامه‌ای بود که جز آن برازنده نابودکننده داعش نبود اما این شهادت سقوط آمریکا را نزدیک‌تر کرد.

این اقدام جنایتکارانه گرچه حاج قاسم را به مقصد مطلوب خود که شهادت در راه خدا بود، رساند اما داغ سنگینی را بر دل عاشقان ولایت و امت اسلام گذاشت. شیاطین خبیث مطمئن باشند که میلیون‌ها سلیمانی در سراسر این گیتی برای گرفتن انتقامی سخت به پا خاسته‌اند تا جنایتکاران عالم را در دریای طوفانی انتقام خون این سردار سرافراز سپاه اسلام غرق کنند. آن‌ها یکی پس از دیگری سلاح حاج قاسم را برمی‌دارند و به میدان می‌روند.

آری، او تنها فرمانده نیروی قدس سپاه نبود. حاج قاسم بر دل‌ها حکومت می‌کرد و فرمانده قلب‌های ما بود. داغ این فرمانده مقتدر چنان آتشی بر دلمان انداخته که تا انتقام خون او را از شیاطین عالم نگیریم از پای نخواهیم نشست. اگرچه یک تکیه‌گاه و حامی بزرگ را از دست‌ داده‌ایم اما مکتبش همواره راهنما و راهگشای ماست تا بتوانیم سرباز خوبی برای ولی امر مسلمین باشیم.

داغ عزیز، سخت است؛ بعضی افراد را نباید از دست داد اما اگر به جز شهادت نصیب سردار دل‌ها می‌شد، متعجب بودیم. بزرگ‌مردی که سراسر عمر و جان خود را برای امنیت دیگران وقف کرد و بسیار قوی بر عهد خود پابرجا ماند، سرانجام مزد مجاهدت‌های خود را به زیباترین شکل گرفت. سردار عزیز، بابت امنیت این مرزوبوم و فرزندانش از تو ممنونیم. شهادت گوارای وجودت...

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار