به میزبانی سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح؛

دهمین کنگره دندانپزشکی نیرو‌های مسلح برگزار می‌شود

دهمین کنگره دندانپزشکی نیرو‌های مسلح پنج‌شنبه و جمعه دو هفته متوالی در تاریخ ۲۸ و ۲۹ بهمن ، پنج و شش اسفند سال جاری به صورت غیر حضوری با میزبانی سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۹۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰ - 10January 2022

دهمین کنگره دندانپزشکی نیرو‌های مسلح برگزار می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، امیر نوروزی رئیس دهمین کنگره دندانپزشکی نیرو‌های مسلح، اظهار داشت: کنگره دندانپزشکی نیرو‌های مسلح با شعار «مدیریت هوشمند، پیشگیری تا درمان» به صورت مجازی با حضور بیش از هزار و ۲۰۰ دندانپزشک، دستیار دندانپزشک و کارشناس و مدیر کلینیک به صورت غیر حضوری هر روز در سه پنل و جمعا در ۱۲ پنل برگزار می‌شود.

نوروزی افزود: این کنگره با هدف ارتقای سطح دانش دندانپزشکان و همکارانشان و با ارائه آخرین دستاورد‌های رشته دندانپزشکی برگزار می‌شود، هر دندانپزشک در هر روز جهت اخذ امتیاز فقط می‌تواند در یک پنل شرکت نماید؛ ولی استفاده از محتوای علمی پنل‌های دیگر بدون اخذ امتیاز بلامانع است. انتخاب پنل توسط دندانپزشکان شرکت کننده بعد از ثبت نام از طریق دبیرخانه انجام می‌پذیرد.

مدیرعامل سازمان خدمات درمانی نیرو‌های مسلح همچنین تاکید کرد: این همایش برای دندانپزشکان، دارای امتیاز بازآموزی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌باشد و این امتیاز صرفاً برای دندانپزشکانی منظور می‌گردد که به صورت آنلاین در کلاس‌ها شرکت نموده و در آزمون مربوطه (تا ۲۴ ساعت بعد از برگزاری کلاس) نمره قبولی کسب نمایند.

وی اضافه کرد: کنگره‌های دندانپزشکی نیرو‌های مسلح از سال ۸۴ تا سال ۸۸ به صورت سالیانه و داخلی اجرا شد و از پنجمین دوره تاکنون در سطح ملی و به صورت دو سالانه برگزار می‌شود. در هر دوره میزبانی برگزاری این همایش را یکی از سازمان‌های نیرو‌های مسلح عهده دار می‌شود که در همین راستا امسال سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح وابسته به وزارت دفاع میزبان آن خواهد بود.

رئیس دهمین کنگره دندانپزشکی نیرو‌های مسلح اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح با همکاری دانشکده دندانپزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران مقدمات برگزاری دهمین کنگره دندانپزشکی را فراهم نموده و بخش‌های مختلفی از جمله دبیرخانه و کمیته‌های اجرایی و علمی را تشکیل و راه اندازی کرده است.

نوروزی با تاکید بر پوشش بیمه‌ای نیرو‌های مسلح در حوزه دندانپزشکی گفت: اقدامات مناسبی در سال‌های اخیر در سازمان خدمات درمانی نیرو‌های مسلح مانند بیمه الکترونیک، حذف نسخه کاغذی، تشکیل پرونده سلامت الکترونیک دندانپزشکی و هوشمند سازی ضوابط صـورت پذیرفته است و در حال حاضر کارآمـدترین تعهدات دندانپزشکی در بین بیمه‌های دولتی و تجاری مختص سازمان خدمات درمانی نیرو‌های مسلح است و بیشترین مراکز دندانپزشکی طرف قرارداد را این سازمان دارد و بالاترین سقف هزینه‌ها را می‌پردازد که می‌تواند الگوی مناسبی برای بیمه‌های پایه و تجاری باشد و این کنگره محل مناسبی برای عرضه آن است.

رئیس دهمین کنگره دندانپزشکی نیرو‌های مسلح با اشاره به مسئولیت اجتماعی سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح تصریح کرد: ارتقاء سطح علمی دندانپزشکان و کارشناسان سازمان‌های بیمه گر، مدیریت هوشمند منابع مالی، ارتقا حوزه سلامت دهان و دندان، توسعه خدمات پیشگیری و بهبود کیفیت درمان از جمله اهداف برگزاری این کنگره است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها