مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

مازندران میزبان چهارمین جشنواره ملی «ترنم فتح» می‌شود

سردار «ملکی» از برگزاری چهارمین جشنواره ملی «ترنم فتح» در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۹۹۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷ - 10January 2022

مازندران میزبان چهارمین جشنواره ملی «ترنم فتح» می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران پیش از ظهر امروز در جلسه استانی برگزاری چهارمین دوره جشنواره ملی «ترنم فتح» که در فرمانداری نوشهر برگزار شد، به اهمیت برگزاری جشنواره موزیک نیرو‌های مسلح پرداخت و اظهار داشت: این جشنواره با هدف تقویت گروه‌های موزیک نیرو‌های مسلح و ایجاد نشاط و شادی در بین مردم برگزار می‌شود.

سردار ملکی از برگزاری چهارمین دوره جشنواره ملی «ترنم فتح» به میزبانی استان مازندران خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره سه دوره قبل در تهران برگزار شد و مازندران اولین استانی است که میزبان کشوری جشنواره در ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی ارتش در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر است.

وی از حضور مسئولان نظامی کشوری و استانی در این جشنواره خبر داد و خاطرنشان کرد: در این جشنواره از چهار گروه برتر موزیک نیرو‌های مسلح در سراسر کشور تقدیر به عمل می‌آید.

سردار ملکی با اشاره به اینکه شهرستان نوشهر و چالوس قدمگاه ۲۱ هزار شهید شمال کشور هستند، بیان داشت: همچنین دانشگاه علوم دریایی نوشهر قدمگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی است و از گروه موزیک قوی برخوردار است که در سه دوره متوالی شاهد درخشش این گروه در جشنواره بودیم و این امتیازات باعث شد این شهر برای میزبانی انتخاب شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار