نماینده مردم در مجلس:

توسعه روابط با کشور‌های همسایه تحریم‌ها را بی‌اثر می‌کند

حجت‌الاسلام سلیمی با بیان اینکه توسعه روابط با کشور‌های همسایه تحریم‌ها را بی‌اثر می‌کند، گفت: توقع می‌رود عمان در بحث انتقال پول و رفع تحریم‌های ظالمانه نقش سازنده‌ای ایفا کند.
کد خبر: ۴۹۹۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳ - 11January 2022

توسعه روابط با کشور‌های همسایه تحریم‌ها را بی‌اثر می‌کند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «علیرضا سلیمی» در گفت‌وگویی با اشاره به سفر وزیر امور خارجه به عمان، اظهار داشت: سیاست‌های جدید این است که ارتباط متوازن با همه کشور‌ها داشته باشیم، زیرا دنیا فقط غرب نیست، کشور‌های دیگر هم وجود دارند؛ مخصوصاً ارتباط با همسایگان باید در اولویت قرار گیرد، سفر وزیر امور خارجه به عمان نیز در همین راستا صورت گرفته است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس بیان کرد: ایران و عمان روابط بسیار نزدیک و تنگاتنگی در طول تاریخی روابط خود داشته‌اند، این روابط و ارتباطات باید روز به روز گسترده و قوی شود.

وی ادامه داد: عمان نشان داده است در ارتباط با ایران حسن همجواری را رعایت کرده با این حال توقع این است در شرایط فعلی در بحث انتقال پول و برداشتن بخشی از تحریم‌های ظالمه کمک کند. عمان در تلطیف روابط در منطقه نقش برجسته‌ای داشته است ایران نیز همواره با نگاهی واقعی به مسائل، امور را رصد کرده است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها