فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور خبر داد؛

توزیع ۸ هزار بسته کمک معیشتی به یاد سردار سلیمانی در نیشابور

نیک‌یاد گفت: هشت هزار بسته غذایی به ارزش ۴۸ میلیارد ریال به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در نیشابور توزیع شد.
کد خبر: ۵۰۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷ - 12January 2022

توزیع ۸ هزار بسته کمک معیشتی به یاد سردار سلیمانی در نیشابوربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، علی نیک‌یاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ناحیه نیشابور صبح امروز (سه‌شنبه) در مراسم توزیع هشت هزار بسته کمک معیشتی که به یاد سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و با حضور حجت‌الاسلام سید قاسم یعقوبی امام جمعه نیشابور در محل سالن ورزشی ۹ دی برگزار شد، اظهار داشت: این بسته معیشتی با شش محصول به ارزش شش میلیون ریال تهیه شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ناحیه نیشابور خاطر نشان کرد: کل این هشت هزار بسته غذایی به ارزش ۴۸ میلیارد ریال تهیه شده است و از طریق پایگاه‌های بسیج و دیگر دستگاه‌هایی که افراد کم بضاعت را تحت پوشش خود دارند میان خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در بسیج سازندگی ناحیه نیشابور اظهار داشت: ۴۷۱ گروه جهادی در سطح شهرستان‌های نیشابور و زبرخان فعالیت می‌کنند که بیش از ۱۰ هزار عنصر جهادی در نیشابور فعالیت انجام می‌کنند. از این تعداد پنج هزار نفر عضو اصلی گروه‌های جهادی هستند و پنج هزار نفر نیز به صورت موقتی در فعالیت‌های جهادی کمک می‌کنند.

نیک‌یاد تاکید کرد: از ابتدای امسال ۸۹ هزار و ۸۰۰ بسته غذایی در ۱۳ مرحله توزیع شده است و بیش از ۳۹۷ سری جهیزیه و کمک‌جهیزیه توسط گروه‌های جهادی بسیج توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده اظهار داشت: ۲۸ سری سیسمونی برای خانواده‌های کم برخوردار در کنار ۲۸۰ هزار پرس غذا، دو هزار و صد بسته لباس، پوشاک و کفش و چهار هزار و ۸۰۰ بسته لوازم‌التحریر توزیع شده است.

وی ادامه داد: ۱۸۱ نیروگاه کوچک مقیاس خانگی از ابتدای امسال در شهرستان‌های نیشابور و زبرخان افتتاح شده است.

نیک‌یاد خاطر نشان کرد: بازسازی ۱۹۳ باب منزل محرومین در کنار اجرای ۴۱۱ برنامه فرهنگی نیز طی این مدت اجرا شده است.

در ادامه حجت‌الاسلام سید قاسم یعقوبی امام جمعه نیشابور در این مراسم اظهار داشت: جهاد مال بر جهاد نفس مقدم‌ است چون مجاهدین اول از مالشان می‌گذرند و بعد جانشان را می‌بخشند.

امام جمعه نیشابور خاطر نشان کرد: کسانی که فقط جهاد مالی و یا جانی می‌کنند، هم مجاهد هستند و اجر دریافت خواهند کرد.

وی تاکید کرد: در ابتدای کرونا اعلام شد ۱۴۰ هزار نیازمند در نیشابور داریم و امیدوارم با توزیع مناسب، عدالت در استفاده از این محصولات را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها