نماینده ولی فقیه در لرستان:

دشمنان نظام اقتصاد و معیشت مردم را مورد هدف قرار دادند

حجت‌الاسلام شاهرخی گفت: دشمنان نظام امروز اقتصاد، رفاه و معیشت مردم در جهت تخریب رامورد هدف قرار دادند، با این وجود با کمک نهادهای حمایتی این فتنه همواره در نطفه خاموش شده
کد خبر: ۵۰۰۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸ - 11January 2022

دشمنان نظام اقتصاد و معیشت مردم را مورد هدف قرار دادند

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان صبح امروز در آئین افتتاح ۵۰۰ و کلنگ‌زنی ۳۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان، اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی، برای کارگزاران هیچ شان و منزلتی غیر از خدمت‌گذاری به مردم بالاتر نیست.

وی بیان داشت: دشمنان نظام امروز اقتصاد، رفاه و معیشت مردم در جهت تخریب رامورد هدف قرار دادند، با این وجود با کمک نهادهای حمایتی این فتنه همواره در نطفه خاموش شده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه با شیوع کرونا خدمت‌گذاری در عرصه شکل‌گیری ستاد ساماندهی معیشت مردم سرعت بیشتری گرفت، گفت: انتظار می‌رود مردم همچنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در کاهش آثار ویروس کرونا تلاش کنند. امروز با همراهی نهادهای مختلف برگ‌های زرینی در زمینه محرومیت‌زدایی در استان گشوده شده که امید می‌رود این مهم مستمر باشد. خدمت به مردم غیور و ولایتمدار ایران اسلامی ارزش بزرگی است که باید قدر دانسته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار