مسئول حفظ آثار دفاع مقدس سپاه البرز:

همه ما باید پیام‌رسان خون شهدا باشیم

«کرمی» گفت: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه باید پیام‌رسان خون شهدا به نسل آینده و حاضر باشیم.
کد خبر: ۵۰۰۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴ - 11January 2022

همه ما باید پیام‌رسان خون شهدا باشیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، «علی کرمی» مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان البرز امروز در مراسم بزرگداشت عملیات کربلای ۵ که در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد، با تأکید بر ضرورت پاسداشت حماسه‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، وظیفه همه ماست، اظهار داشت: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه باید پیام‌رسان خون شهدا به نسل آینده و حاضر باشیم.

وی مطرح کرد: این مراسم با همکاری و همت والای شهرداری کرج، سپاه استان البرز، هیئت رزمندگان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری استان البرز و به‌کارگیری همه ظرفیت‌های موجود در این استان، تدارک دیده شده و همه بسیجیان این نهادها و سازمان‌ها پای‌کار آمدند تا بتوانیم مراسمی در شأن شهدا و رزمندگان عملیات کربلای ۵ را برگزار کنیم.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان البرز بیان داشت: درصدد هستیم به مناسبت سالگرد عملیات‌های مختلف دوران دفاع مقدس، با توکل به خدا، توسل به ائمه معصومین (ع) و کمک و همت مردم شهیدپرور استان البرز، مراسم ویژه‌ای را با محوریت بررسی و تدوین تاریخ شفاهی نقش استان البرز در دفاع مقدس برگزار کنیم.

کرمی با بیان اینکه عملیات بعدی که رزمندگان لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) نقش بسزایی را در آن ایفا کردند، عملیات والفجر ۸ است. وظیفه همه ماست که فرهنگ غنی دفاع مقدس و ایثار و شهادت را به نسل حاضر و آینده انتقال دهیم که این فرهنگ الگویی شود برای کسانی که قصد دارند راه امام خمینی (ره) و شهدای والامقام را ادامه دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها