استاندار همدان:

ائمه جمعه نقش موثری در پیشبرد اهداف دولت سیزدهم دارند

«قاسمی‌فرزاد» گفت: ائمه جمعه نقش کلیدی در ترویج و تقویت اهداف و سیاست‌های دولت سیزدهم دارند که این موضوع در همدان اتفاق افتاده و ائمه جمعه کمال تعامل با بدنه اجرایی را دارند.
کد خبر: ۵۰۰۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸ - 11January 2022

ائمه جمعه نقش موثری در پیشبرد اهداف دولت سیزدهم دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان، امروز (سه‌شنبه) در نشست با ائمه جمعه استان که با حضور آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی‌فقیه در استان، در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: تلاش همیشگی نماینده ولی‌فقیه در استان همدان و به دنبال آن ائمه جمعه، در راستای محوریت قرار دادن منافع مردم، اسلام، نظام و در تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی، قابل تقدیر است.

وی بیان داشت: ائمه جمعه نقش کلیدی در ترویج و تقویت اهداف سیاست‌های دولت سیزدهم دارند که این موضوع در همدان اتفاق افتاده و ائمه جمعه کمال تعامل با بدنه اجرایی را دارند.

ائمه جمعه نقش موثری در مبارزه با فساد و رانت دارند

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم، ائمه جمعه می‌توانند نقش مؤثری در راستای مدیریت تعارض منافع و مبارزه جدی با فساد و رانت داشته باشند.

وی ابراز داشت: ایجاد شفافیت اقتصادی، مقاوم‌سازی اقتصادی، مدیریت بهینه مصارف، مهار تورم و گرانی و ارتقای نظارت مردمی و همگانی از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم در حوزه اقتصادی‌ هستند که توجه به آن‌ها ضروری است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم در حوزه اجتماعی نیز می‌توان به توجه جدی به سبک زندگی، فرهنگ عمومی، خانواده، اخلاق معنویت، کاهش فاصله مسئولین و مردم، کیفیت‌بخشی به زندگی مردم، رشد جمعیت و رفاه عمومی اشاره کرد.

وی بیان داشت: یکی از نکات کلیدی حوزه اجتماعی در دولت سیزدهم، بازسازی عرصه‌های مدیریتی با رویکرد انقلابی و عقلانی است که ضروری است توجه ویژه‌ای به آن شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار