امام جمعه بوشهر:

شهیدان با ایثارگری خود اقتدار ملی به ارمغان آوردند

«صفایی بوشهری» گفت: شهیدان با ایثارگری و جان فشانی ضمن اینکه حیات جاودانه برای خود ایجاد کردند اقتدار ملی و بقا دینی به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۵۰۰۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰ - 11January 2022

شهیدان با ایثارگری خود اقتدار ملی به ارمغان آوردندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» امام جمعه بوشهر در یادواره شهدای بندر دیلم با بیان اینکه شهید با شهادت خودش تحولات مهمی در عرصه‌های گوناگون ایجاد می‌کند، اظهار داشت: شهید با شهادت خودش ضمن ارتقا شخصیتی و حیات جاودان، اقتدار ملی و عزت خانوادگی به همراه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه شهدا اقتدارآفرین هر جامعه هستند، گفت: شکست دشمنان و استکبار جهانی در برابر ملت غیور ایران به سبب حماسه شهدا و جانفشانی آنان است که شهدای گرانقدر راه ، مسیر و آرمان امام حسین علیه‌السلام را انتخاب کرده‌اند.

امام جمعه بوشهر شهید را حیات‌بخش دین دانست و بیان کرد: خون و نام شهید از بین رفتنی نیست و همیشه تاریخ زنده و جاودانه است.

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی در زمان حیاتش یک شخصیت بزرگ و ارزشمند بود، خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی از دنیا عبور کرده و بسیار در جهان تاثیرگذار بود.

صفایی بوشهری با بیان اینکه اثر شهید سلیمانی از سپهبد سلیمانی بیشتر است تصریح کرد: با شهادت شهید سلیمانی اقتدار و قدرت نیروی جبهه مقاومت افزایش یافت که نشان از اهمیت و جایگاه شهید در جامعه اسلامی است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به جایگاه شهدا گرانقدر در عرش و زمین گفت: شهیدان با ایثارگری و جانفشانی ضمن اینکه حیات جاودانه برای خود ایجاد کردند اقتدار ملی و بقا دینی به ارمغان آوردند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر حیات جاودانه، عزت خانوادگی، اقتدار ملی و بقا دینی را از آثار شهادت و شهید دانست و خاطرنشان کرد: دیلم از دیرباز معدن ایمان، مجاهدت و اقتدار در عرصه ملی و دینی بود که موید این ادعا تقدیم 86 ‌شهید در دوران دفاع مقدس، آزادگان، جانبازان و مردم ولایت‌مدار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار