فرمانده انتظامی استان البرز:

ایستادگی ایران اسلامی در برابر ابرقدرت‌های دنیا به برکت مجاهدت‌های شهداست

سردار «محمدیان» گفت: ایران اسلامی به برکت مجاهدت‌های شهدا و جانبازان با قدرت اعتقاد فرزندان خود توانسته در برابر تمام ابرقدرت‌های دنیا ایستادگی و آن‌ها را عاجز کند.
کد خبر: ۵۰۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴ - 11January 2022

ایستادگی ایران اسلامی در برابر ابرقدرت‌های دنیا به برکت مجاهدت‌های شهدابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سردار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی استان البرز امروز در دیدار با خانواده شهید «مهرزاد صنعتی» و جانباز سرافراز «روح‌الله میرزاخانی» با بیان اینکه جان‌فشانی شهدا و جانبازان عامل تحقق امنیت کشور است، اظهار داشت: امروز خانواده‌های شهدا و جانبازان ولی‌نعمتان ما هستند و ما آرامش و امنیت خود را مدیون مجاهدت، صبر و بردباری آن‌ها می‌دانیم.

وي ضمن ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل انتظامی کشور به این عزیزان مطرح کرد: شهدا و جانبازان با جان‌فشانی در راه اعتلای امنيت کشور اسلامی، جان و سلامتی خود را خالصانه تقديم اسلام و انقلاب کردند و بی‌شک در نزد پروردگار جایگاه ویژه‌ای دارند. امنیت و آرامش امروز از برکت فداکاری و ازخودگذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگان است و مردم قدردان ایثار این بزرگواران هستند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به تلاش خانواده‌های جانبازان برای نگهداری از این عزیزان، گفت: بی‌شک خانواده‌های جانبازان درجه و جایگاه والایی نزد خداوند دارند، چراکه در راه خدا متحمل سختی‌های بسیاری شده‌اند و از مجاهدان فی سبیل الله پرستاری می‌کنند. امروز ایران اسلامی به برکت مجاهدت‌های شهدا و جانبازان با قدرت اعتقاد فرزندان خود توانسته در برابر تمام ابرقدرت‌های دنیا بایستد و آن‌ها را عاجز کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها