مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد:

کارآفرینی راهکار اصلی حل معضل اشتغال است

حجت‌الاسلام «زارع» در بازدید از یک واحد تولیدی گفت: بسیاری از افراد جویای کار متأسفانه در پی کار و اشتغال دولتی هستند غافل از اینکه کارآفرینی راهکار اصلی حل معضل اشتغال است.
کد خبر: ۵۰۰۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶ - 11January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «عباس زارع» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد امروز به همراه مشاور اشتغال بنیاد، از یک واحد تولید محصولات بهداشتی متعلق به یکی از ایثارگران یزدی بازدید کرد.

حجت‌الاسلام زارع در این بازدید با اشاره به اهمیت بحث کارآفرینی در جامعه اظهار داشت: بسیاری از افراد جویای کار متأسفانه در پی کار و اشتغال دولتی هستند غافل از اینکه کارآفرینی راهکار اصلی حل معضل اشتغال است.

وی با اشاره به ضرورت توجه به بحث خوداشتغالی، افزود: اشتغال پایدار، اشتغالی است که فرد با بهره‌گیری از امکانات و توانمندی فردی نسبت به راه‌اندازی آن اقدام کند و بنابراین کسی که برای کار و اشتغال خود زحمت کشیده است به‌راحتی رها نخواهد کرد.

زارع اظهار کرد: اشتغال ایثارگران یکی از دغدغه‌های اصلی بنیاد است و ما تلاش می‌کنیم تا تسهیلات دولت در مسیر توسعه کارآفرینی و اشتغال پایدار هدایت شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تأکید کرد: بنیاد در زمینهٔ اشتغال نقش تسهیلگر را ایفا می‌کند و طرح‌های اشتغال‌زا را پایش و رصد می‌کند و از همین طریق بخشی از مشکلات ایثارگران در حوزه اشتغال را حل می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار