سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید استان خراسان شمالی:

تأسی از حضرت زینب (س) شاخصه‌ مشترک همه‌ مادران شهداست

«محمدزاده» با بیان این‌که مادران شهدا از الگو‌های برجسته جامعه هستند، دیدار با آن‌ها را باعث نشاط روح و جلای دل دانست و گفت: تأسی از حضرت زینب کبری (س) شاخصه‌ مشترک همه‌ مادران شهداست.
کد خبر: ۵۰۰۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸ - 12January 2022

مادران شهدا از الگوهای برجسته جامعه هستندبه گزارش دفاع‌پرس از بجنورد، «قاسم محمدزاده» سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی به‌همراه سردار «محمد روحانی» فرمانده تیپ مردم‌پایه‌ سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان با مادر شهید «فیروز حمیدی‌زاده» از شهدای مدافع حرم و همچنین مادر سردار شهید «سید محمد سیدحسین‌زاده» دیدار کردند.

محمدزاده در این دیدار‌ها شهادت را نقطه‌ی اوج سعادت بشر دانست و اظهار داشت: انسان‌های برجسته به اوج کمال که می‌رسند، شایسته‌ دریافت مدال شهادت می‌شوند و خداوند آن‌ها را در جوار خود سکنی می‌دهد.

وی گفت: مادران شهدا با صبر و استقامت خود، تمام‌قد پای آرمان‌های شهدا ایستاده و پرچم عزت نظام اسلامی را به اهتزاز درآورده‌اند.

سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی، با بیان این‌که مادران شهدا از الگو‌های برجسته جامعه هستند، دیدار با آن‌ها را باعث نشاط روح و جلای دل دانست و گفت: تأسی از حضرت زینب کبری (س) شاخصه‌ مشترک همه‌ مادران شهداست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار