رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های استان یزد:

یکی از رسالت‌های مهم بسیج اساتید الگوسازی سردار «سلیمانی» است

«دهقانی اشکذری» گفت: یکی از رسالت‌های مهم بسیج اساتید الگوسازی از شخصیت بی‌بدیل سردار «سلیمانی» در جهان اسلام است که باید بدون فیلتر‌های ذهنی خود و شناخت مؤلفه‌های شخصیت شهید سلیمانی انجام بگیرد.
کد خبر: ۵۰۰۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲ - 12January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، نشست بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یزد به مناسبت ایام عملیات «کربلای پنج» با حضور «محمدرضا دهقانی اشکذری» رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های استان و رئیس دانشگاه آزاد یزد در دانشگاه آزاد یزد برگزار شد.

«محمدرضا دهقانی اشکذری» در نشست از اجرای طرح «پیوند نظام توحیدی با علم» و «جهت گیری الهی» در مجموعه بسیج اساتید استان یزد خبر داد و اظهار داشت: در این طرح همه رشته‌های موجود با حضور همه اساتید دانشگاه‌های استان زیر نظر نهاد رهبری در طول یکسال فعالیت کردند و کتاب‌های ارزشمندی در خصوص مباحث توحیدی هر رشته دانشگاهی تهیه شده است که نیازمند معرفی به جامعه دانشگاهیان در سراسر کشور است.

وی دی را یادآور روز‌های خاطره انگیزی برای استان یزد ادانست و افزود: ۱۲ دی سالروز سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی است. ۱۳ دی سالروز شهادت سردار سلیمانی است که جریان انقلاب اسلامی را روح تازه‌ای بخشید.

وی یکی از رسالت‌های مهم بسیج اساتید را الگوسازی شخصیت بی‌بدیل سردار «سلیمانی» در جهان اسلام دانست و تصریح کرد: دو شرط مهم در الگوسازی این شخصیت جهانی وجود دارد؛ اول این که سردار سلیمانی را به معنای واقعی خودش بدون فیلتر‌های ذهنی خودمان معرفی کنیم و دوم شناخت مؤلفه‌های شخصیت شهید سلیمانی، الگوسازی و ترویج آن است.

دهقانی اشکذری، به وجود ساختار کم نظیر بسیج اساتید در کشور اشاره کرد و گفت: در استان یزد یک نهادی با عنوان مرکز مطالعات راهبردی شهید الله‌دادی در بسیج اساتید و در زمان حیات این شهید والامقام تأسیس شد که هم اکنون جایگاه ویژه‌ای در حل مسائل استان، اثر بخشی مدیریتی و ساختار بسیار کارآمدی دارد. مرکز مطالعات راهبردی شهید الله دادی ۱۸ کارگروه مختلف، گروه‌های پژوهشی و حلقه‌های علمی متشکل از اساتید بسیجی با اهداف مطالعه مسائل کلان استان تشکیل را داراست.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد یزد، خاطر نشان کرد: اعتقاد داریم هر استادی که در گوشه‌ای از این نظام در حال حل مسئله نظام و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی است یک بسیجی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها