افزایش تحرک پلیس راهور با نوسازی ناوگان خودرویی

معاون اجرایی پلیس راهور انتظامی کشور از افزایش تحرک پلیس راهور با نوسازی ناوگان خودرویی این پلیس خبر داد.
کد خبر: ۵۰۰۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲ - 12January 2022

افزایش تحرک پلیس راهور با نوسازی ناوگان خودروییبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ حسین رمضانی معاون اجرایی پلیس راهور ناجا در ششمین رزمایش ارتقاء توان و تحرک عملیاتی پلیس راهور، اظهار داشت: در سال ۱۳۹۸ عمر مفید خودرو‌های راهور بیش از ۱۰ سال بود که اکنون با پیگیری‌های صورت گرفته عمر ناوگان خودرویی پلیس راهور به کمتر از پنج سال رسیده است؛ همچنین قبلاً هر خودروی پلیس راهور در عمر مفید خود بیش از ۷۰۰ هزار کیلومتر طی مسیر می‌کرد که اکنون به زیر ۴۰۰ هزار کیلومتر رسیده است.

معاون اجرایی پلیس راهور ناجا تصریح کرد: با نوسازی ناوگان خودرویی افزایش تحرک پلیس راهور از ۱۰ به ۲۲ درصد افزایش یافت.

سرهنگ رمضانی گفت: در سال ۱۴۰۰ شاهد دو رویداد بزرگ در نیروی انتظامی هستیم؛ تحول ساختاری و تغییر این نیرو به فرماندهی کل و همچنین فرمان فرماندهی معظم کل قوا در هفته ناجا و توصیه ایشان به همکاری و تعامل پلیس با سایر دستگاه‌ها.

وی با بیان اینکه پلیس راهور در دو سال اخیر در حوزه‌های زیرساختی، تحول سیستمی و افزایش توان تحرک یکی از شاخص‌ترین رده‌های فرماندهی انتظامی کشور در خدمت گذاری به مردم بود؛ افزود: در سال ۱۴۰۱ نیز باید ارتقای خدمت‌گذاری را به مردم شاهد باشیم.

رمضانی به افزودن تعدادی خودرو به ناوگان پلیس راهور اشاره و خاطرنشان کرد: امروز هم تعدادی خودرو به ناوگان پلیس راهنمایی و رانندگی کشور اضافه شد تا شاهد افزایش توان تحرک پلیس راهور باشیم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها