مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

عملکرد دفاتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس برکات فراوانی به همراه دارد

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: ساختار دفاتر نمایندگی مردمی است و به پشتوانه پیشکسوتان جهاد و مقاومت و جوانان آتش به اختیار در راستای نشر ارزش‌های دفاع مقدس فعالیت دارند که برکات زیادی به همراه داشته است.
کد خبر: ۵۰۰۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵ - 12January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست مشترک سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و سرهنگ دوم پاسدار «حمید اکبری» فرمانده سپاه ناحیه فریمان و «علی ملول» رئیس دفتر نمایندگی حفظ آثار این شهرستان برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته توسط دفتر نمایندگی حفظ آثار شهرستان فریمان اظهار داشت: ساختار دفاتر نمایندگی مردمی است و به پشتوانه پیشکسوتان جهاد و مقاومت و جوانان آتش به اختیار در راستای نشر ارزش‌های دفاع مقدس فعالیت دارند که برکات زیادی به همراه داشته است.

وی افزود: بحمدالله با هماهنگی‌ها و پیگیرهایی که صورت گرفته دفاتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس جای خود را در ساختارهای اجرایی شهرستان‌ها بازکرده و در جهت پیشبرد مأموریت‌های محوله انجام وظیفه می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس گسترده است اما انتظار اداره‌کل حفظ آثار استان از دفاتر نمایندگی در حد توان است که در حد وسع نیز اقدامات صورت گرفته بسیار ارزشمند است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: باید در اجرای مأموریت‌های محوله با همه ساختارها در تعامل باشید و جلسات شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌صورت مستمر برگزار شود.

در ابتدای این نشست علی ملول گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان فریمان ارائه کرد.

همچنین سرهنگ پاسدار «جواد شایان» مشاور مدیرکل حفظ آثار و مدیر حوزه شهرستان‌های اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اقدامات صورت گرفته توسط دفتر نمایندگی شهرستان فریمان را قابل‌قبول ارزیابی کرد و تداوم آن را باقوت بیشتر و با استفاده از تمام ظرفیت‌های شهرستان ضروری دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار