رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

مردمی کردن بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر ضروری است

«ناصر» گفت: مردمی کردن بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر، فعال کردن مساجد و تشکل‌های مردمی، استفاده از ظرفیت جوانان و طراوت بخشی به برنامه‌ها ضروری است.
کد خبر: ۵۰۰۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸ - 12January 2022

مردمی کردن بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر ضروری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، «حجت‌الاسلام علی ناصر» امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان زنجان، اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت استثنایی برای بیان دستاوردهای نظام جمهوری است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: با وجود اینکه مردم در زمینه معیشت و کرونا دچار مشکلاتی هستند، بیان دستاوردهای انقلاب ضروری است.

وی با اشاره به اینکه تاکید مقام معظم رهبری نیز بیان دستاوردهای نظام اسلامی که دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای بیان این دستاوردها برای امید بخشی در جامعه است، اضافه کرد: ۲۲ بهمن شاه بیت دهه فجر انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که برگزاری اجتماع بزرگ برای این روز برنامه‌ریزی می‌شود.

ناصر با بیان اینکه دشمنان و توطئه گران اهداف خود را امروزه در جنگ شناختی دنبال می‌کنند، افزود: امروز دشمن در جنگ نظامی و معرفتی به نتیجه نرسیده و به جنگ شناختی روی آورده و گفتمان انقلاب را نشانه رفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی بهانه‌ای برای تکریم شخصیت امام خمینی (ره)، خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان است که برنامه‌های مختلفی در این زمینه برگزار می‌شود، ادامه داد: باید نگاه ویژه به جایگاه زن به دلیل تقارن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و روز زن و مادر داشت و باید در برنامه‌ها به نقش بانوان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه مردمی کردن بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر، فعال کردن مساجد و تشکل‌های مردمی، استفاده از ظرفیت جوانان و طراوت بخشی به برنامه‌ها ضروری است، اضافه کرد: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان به مناسبت ۱۲ بهمن و راهپیمایی ۲۲ بهمن در روز جمعه در صورت قرمز بودن وضعیت کرونایی تجمع محدودیت برگزار و غیر از وضعیت قرمز راهپیمایی تا مصلی خاتم‌الانبیا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها