رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور:

شهید احمدی‌روشن الگوی جوانان انقلابی است

سردار جلالی در دیدار با خانواده شهید احمدی‌روشن گفت: امروز این شهید، یک نماد و سمبل برای جوانان انقلابی است.
کد خبر: ۵۰۰۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲ - 12January 2022

سردار جلالی در دیدار خانواده شهید احمدی‌روشنبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، «مسعود عبدالله‌زاده» جانشین قرارگاه پدافند پرتوی و معاون اطلاعات و عملیات قرارگاه پدافند پرتوی در دهمین سالروز شهادت شهید «مصطفی احمدی‌روشن» با حضور در منزل پدر شهید نسبت به مقام والای این شهید ادای احترام کردند.

در این دیدار، سردار جلالی با بیان اینکه شهید مصطفی احمدی‌روشن این شهید نخبه و جوان که به تعبیر مقام معظم رهبری مایه افتخار و پیشرفت کشور است به واقع شهید طراز انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: این شهید در عمر بابرکت خود در مسیر پیشرفت علمی کشور و خودکفایی در دانش و فناوری صلح آمیز هسته‌ای قدم برداشت و ایران اسلامی را تا آنجایی به پیش برد که دشمن صهیونیستی و آمریکای جنایتکار نتوانستند خصم و کینه خود را نسبت به این حرکت علمی مبتکرانه پنهان کنند.

وی افزود: امروز خون شهید احمدی‌روشن برکت یافته و ایران اسلامی در اوج افتخار و سربلندی در مسیر پیشرفت خود انقلابی حرکت می‌کنند.

سردار جلالی ادامه داد: مصطفی رفت، اما راه و رسم او که همان راه رسم امام خمینی (ره) است، باقی مانده است و امروز شهید احمدی‌روشن یک نماد و سمبل برای جوانان انقلابی است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پایان خاطرنشان کرد: روح شهید احمدی‌روشن در نخبگان مؤمن صنعت هسته‌ای کشور تکثیر شده است.

«رحیم احمدی‌روشن» نیز در این دیدار با بیان اینکه ما امیدواریم در دولت سیزدهم موضوع صیانت از دستاورد‌های هسته‌ای قوی‌تر از گذشته پیگیری شود، تأکید کرد: نباید دستاورد‌های شهدای هسته‌ای با وادادگی و حذف نیرو‌های انقلابی تحت‌الشعاع قرار گیرد.

پدر شهید احمدی‌روشن در ادامه به ذکر خاطراتی از آن شهید بزرگوار به‌ویژه رعایت حق‌الناس و حقوق والدین پرداخت و گفت: به فضل خدا راه و رسم شهدا امروز پرفروغ‌تر از گذشته از سوی جوانان درحال پیگیری است و دشمنان در دستیابی به اهداف خود ناکام مانده‌اند.

جانشین قرارگاه پدافند پرتوی نیز در این جلسه با بیان اینکه شهید احمدی روشن نشان داد که یک جوان می‌تواند در عین انقلابی و حزب‌اللهی بودن در اوج علم و فناوری برتر دنیا باشد، عنوان کرد: شهید احمدی روشن یک راه را پیش روی جوانان و جامعه علمی کشور باز کرد و یک عَلم را برافراشت.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها