مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه همدان خبر داد؛

برگزاری همایش «تبیین نقش فرهنگ مدیریت جهادی در حوزه صنعت و تولید» در همدان

برات‌زاده گفت: دومین همایش «تبیین نقش فرهنگ مدیریت جهادی در حوزه صنعت و تولید» با هدف ترویج تفکر جهادی در حوزه صنعت در اسفند سال جاری در همدان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۰۰۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷ - 12January 2022

برگزاری همایش «تبیین نقش فرهنگ مدیریت جهادی در حوزه صنعت و تولید» در همدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سرهنگ پاسدار «ابوالفضل برات‌زاده» مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه انصارالحسین (ع) امروز (چهارشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه همدان اظهار داشت: دومین همایش «تبیین نقش فرهنگ مدیریت جهادی در حوزه صنعت و تولید» در چهار محور با هدف ترویج تفکر جهادی در حوزه صنعت در اسفندماه سال جاری  در همدان برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: محورهای این همایش شامل تجربه‌های موفق مدیریت جهادی و راهکارهای تردید آن در حوزه تولید و صنعت، الزامات ترویج فرهنگ مدیریت جهادی در حوزه تولید و صنعت، عناصر مؤلفه‌های فرهنگ مدیریت جهادی جهت ارتقاء بهره‌وری و کیفیت محصولات و نقش تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در گسترش فرهنگ مدیریت جهادی است.

برات‌زاده گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا یازدهم بهمن‌ سال جاری مقالات خود را به نشانی الکترونیکی hamayesh2modiram@gmail.com ارسال کنند و در نهایت ویژه‌نامه‌ای از آثار منتخب تهیه خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید «کریمی» در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و کمک به رفع موانع تولید، گفت: در این راستا از ۱۷۰ واحد تولیدی بازدید و ۴۰۰ مورد مشکل شناسایی شد که تاکنون ۵۰ درصد مشکلات از طریق ستاد تسهیل و ادارات مربوطه  پیگیری و بخش زیادی حل شده است.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه همدان بیان داشت: طرح شهید «برونسی» نیز در جهت فرهنگ‌سازی تولید و مصرف کالای داخلی، در حال اجرا است که در راستای فرهنگ‌سازی این امر بالغ بر ۷۰۰ دانش‌آموز و اقشار مختلف از کارخانجات سطح استان بازدید کرده‌اند.

وی ادامه داد: در جهت اجرای هرچه بهتر این طرح هماهنگی لازم برای حضور مدیران کارخانجات موفق در مساجد و مدارس صورت گرفته شده است و همچنین طبق تفاهم‌نامه‌ای با شهرک‌های صنعتی با برگزاری دوره‌های آموزشی سعی در ترویج اصول مدیریت جهادی داریم.

ارائه مشاوره  رایگان حقوقی و قضایی به کارگران

برا‌ت‌زاده با اشاره به آسیب‌های اجتماعي فراوانی که کارگران با آن روبرو هستند، افزود: در این راستا طرح شهید «همدانی» در سطح استان همدان در حال اجرا است که ارائه مشاوره  رایگان حقوقی و قضایی به کارگران از جمله این موارد این طرح است.

وی اظهار داشت: در بحث کمک به رفع موانع تولید، حدود هفتاد درصد واحدهای تولیدی زیر ۳۰ درصد ظرفیت اسمی فعالیت می‌کنند، که مسئولین امر باید به این توجه کنند و روش ما در بسیج کارگری مسئله‌محوری است و برنامه‌ریزی‌ها برای رفع مسئله است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار