استاندار همدان:

نهاوند مطلع ایثار و شهادت است

«قاسمی‌فرزاد» با بیان اینکه شهرستان نهاوند مطلع ایثار و شهادت است، گفت: مردم نهاوند ۵۸۳ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند که این میزان علاقه مردم این دیار را به انقلاب و نظام نشان می‌دهد.
کد خبر: ۵۰۰۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸ - 13January 2022

نهاوند مطلع ایثار و شهادت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان امروز در یادواره شهدای روحانی شهرستان نهاوند در مصلای نماز جمعه این شهر اظهار داشت: تکریم شهدا و خانواده‌های معظم آن‌ها یک امر ضروری است و نکوداشت نام و یاد شهدا در جهت تداوم راه ارزشمند شهیدان در دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام است.

وی با اشاره به نقش روحانیون در دوران دفاع مقدس گفت: روحانیون نقش مؤثری در افزایش روحیه و انگیزه رزمندگان اسلام داشتند.

شکل‌گیری گروه انقلابی ابوذر در نهاوند، نشانه مردم انقلابی این شهرستان است

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه مردم نهاوند، همواره انقلابی بوده و هستند، گفت: شکل‌گیری گروه انقلابی «ابوذر» در این شهرستان نشانه بارز انقلابی بودن مردم نهاوند است.

وی با بیان اینکه شهرستان نهاوند مطلع ایثار و شهادت است، افزود: مردم نهاوند ۵۸۳ شهید تقدیم  اسلام و انقلاب کرده‌اند که این میزان علاقه مردم این دیار را به انقلاب و نظام نشان می‌دهد.

استاندار همدان در پایان با اشاره به حضور «محمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در این یادواره متذکر شد: در زمان مسئولیت وی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدامات مؤثر فرهنگی در کشور انجام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها