مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

برگزاری هشتمین نشست کمیته زن و دفاع مقدس در اهواز

دوسعلی‌وند گفت: هشتمین نشست کمیته زن و دفاع مقدس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع خوزستان در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۰۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳ - 13January 2022

برگزاری هشتمین نشست کمیته زن و دفاع مقدس در اهواز‌«بتول دوسعلی‌وند» مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‎‌پرس در اهواز از برگزاری هشتمین نشست کمیته زن و دفاع مقدس شورای هماهنگی با حضور مدیر و اعضا این کمیته در اهواز خبر داد. وی در این خصوص اظهار داشت: در این نشست با توجه به این که در آستانه هفته گرامیداشت زن و مقام مادر مصادف با میلاد حضرت زهرا (س) هستیم در خصوص هماهنگی و برنامه‌ریزی برای این مناسبت ارزشمند، برنامه ریزی شد.

دوسعلی وند افزود: برگزاری نخستین همایش ملی زنان، مقاومت و حماسه و نهمین دوره جشنواره اسوه های صبر و مقاومت نیز مباحثی بود که در این نشست مطرح شد و اعضا در خصوص چگونگی انجام آن ها به گفتگو نشستند.

مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: منظم ترین جلسات مربوط به کمیته زن و دفاع مقدس است و تصمیمات خوبی نیز در این نشست ها اتخاذ می شود ولی متاسفانه در بحث اجرا آنگونه که انتظار داریم دیگر نهادها همکاری لازم را ندارند که امیدواریم در این خصوص تدابیر و مشارکت بیشتر و بهتری در سطح استان داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار