رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور:

سیره و منش پهلوانی شهدای ورزشکار در جامعه فرهنگ‌سازی شود

سردار «میرجلیلی» گفت: سیره و منش پهلوانی شهدای ورزشکار در جامعه فرهنگ‌سازی شود چراکه این شهدا از قهرمانی گذشتند و مدال آن‌ها پلاک شهادت بود.
کد خبر: ۵۰۰۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶ - 13January 2022

سیره و منش پهلوانی شهدای ورزشکار در جامعه فرهنگ‌سازی شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «مهدی میرجلیلی» رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور عصر امروز در حاشیه برگزاری یادواره شهدای ورزشکار استان مازندران که با محوریت پهلوان شهید «حسن فقیهی جویباری» شهید شاخص جامعه ورزش کشور در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه کربلا برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۵ هزار و ۱۳۵ شهید ورزشکار کشور اظهار داشت: جامعه ورزش در تمامی عرصه‌ها نقش خود را نسبت به انقلاب و اسلام به‌ویژه در دوران دفاع مقدس و حوادثی مانند زلزله یا دفاع از حرم آل‌الله ادا کرده است.

وی افزود: هرساله ما در جهت زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهدای ورزشکار کشور و همچنین معرفی فرهنگ، سیره و منش شهدا در بین جامعه ورزشی شهیدی را از این مجموعه به‌عنوان شهید شاخص با توجه به مدارج و قهرمانی‌هایش معرفی می‌کنیم چراکه الگویی برای ورزشکاران امروز در سطح جامعه باشند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور با اشاره به اینکه نشان دادن شخصیت والای شهدای ورزشکار به جامعه ورزشی از دیگر اهداف ما برای برگزاری یادواره‌ها است، افزود: دومین کنگره شهدای ورزشکار امسال با محوریت پهلوان شهید حسن فقیهی جویباری از مازندران در این استان برگزار می‌شود.

سردار میرجلیلی تصریح کرد: ما باید خصوصیات مردم‌داری، اخلاق و شخصیت، اعتقاد، وطن‌دوستی، وطن‌پرستی و دستگیری از مردم را باید در بین مردم توسط جامعه ورزشکار فرهنگ‌سازی کنیم. خدمت به مردم یکی از ویژگی‌های شاخص جامعه ورزش است و مسیر شهدای ورزشکار باید در توسط ورزشکاران در سطح کشور ادامه یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار